مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیوگرافی کیتی پری + تصاویر جذاب کیتی پری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بیوگرافی کیتی پری عکس های جذاب کیتی پریکاترین الیزابت هادسون (متولد 25 اکتبر 1984)، معروف به کیتی پری.

او خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی است. او با موسیقی انجیل (موسیقی مرتبط با مذهب، فرهنگ و اعتقادات مسیحیت) بزرگ شد. او در سال اول دبیرستان کار موسیقی خود را با کتی هادسون آغاز کرد و آلبومی به همین نام (کتی هادسون) منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه نشد. او بعداً آهنگی خواند که هرگز منتشر نشد. او پس از عقد قرارداد با گروه موزیک پایتخت، نام هنری کیتی پری را برای خود انتخاب کرد.

بیوگرافی کیتی پری عکس های جذاب کیتی پری

بیوگرافی کیتی پری عکس های جذاب کیتی پری

نام کیتی پری پس از انتشار اولین آلبوم بزرگ خود، یکی از پسران در سال 2008 وارد سینما شد. سه آهنگ از این آلبوم در بین 100 آهنگ برتر بیلبورد قرار گرفت. در سال 2010 سومین آلبوم استودیویی خود را به نام Teenage Dream منتشر کرد که در صدر قرار گرفت. لیست بیلبوردها 200. پنج آهنگ از این آلبوم گنجانده شده است دختران کالیفرنیا، رویای نوجوان، آتش بازی، ET و جمعه شب گذشته آنها شماره یک شدند.

آلبومی از رویاهای نوجوانی اولین آلبوم شماره یک در تاریخ بیلبورد 200 200 بود و کیتی پری اولین خواننده ای بود که این کار را انجام داد. کیتی در این آلبوم تور رویایی کالیفرنیا دوید. این تور 60 میلیون دلار درآمد کسب کرد. در سال 2012، کیتی پری آلبوم رویای نوجوانان را دوباره منتشر کرد که یک ساختگی کامل بود. در این سال او دو تک آهنگ (“آگاه کامل” و “قسمت از من”) را نیز اجرا کرد.

بیشتر بخوانید  متن و دلنوشته های احساسی و عاشقانه برای تبریک روز مادر

پری او تنها خواننده ای است که بیش از 52 هفته متوالی در بین 10 نفر برتر لیست 100 بیلبورد قرار گرفته است. در سال 2012، نامزد هشت جایزه گرمی، از جمله جایزه گرمی برای بهترین آلبوم سال (برای یک رویای نوجوان) شد. و جایزه گرمی برای بهترین ضبط سال. برای آتش بازی). او در سال 2011 به عنوان بازیگر MTV انتخاب شد. 16 میلیون آلبوم در سراسر جهان، 72 میلیون در ایالات متحده و 100 میلیون در سراسر جهان فروخته شده است.. بچه گربه او سومین عطر خود را در سال 2013 برای همه عرضه کرد.

بیوگرافی کیتی پری عکس های جذاب کیتی پری

سرانجام، در اکتبر 2013، کیتی چهارمین آلبوم خود را به نام Charter منتشر کرد. آلبوم او در هفته اول پس از بیانسه بیشترین فروش را داشت. بعد از آن مایلی سایرس و لیدی گاگا بیشترین فروش در سال 2014 در بین خواننده ها. او در حال حاضر در حال برگزاری یک تور بسیار بزرگ و مجلل به نام تور پریسماتیک در سراسر جهان است. در سال 2014، او با مدونا ملکه پاپ در آلبوم جدید خود همکاری خواهد کرد. طبق گزارش های اخیر کیتی پری الگوی مدونا در جوانی بود.
زندگی شخصی

شوهر سابقش راسل برند بود.او همیشه با پدر و مادر مذهبی اش بود، در سن 9 تا 17 سالگی در کلیسایشان آهنگ های مذهبی می خواند. اسمش را موسیقی غیر مذهبی بگذارید، به او گوش دهید. او همچنین در اردوگاه ها و مدارس مسیحیان شرکت می کرد.

او بازی را از کودکی در شهربازی سانتا باربارا آموخت و کارش بسبک های رقص سوئینگ، لیندی هاپ، جیترباگ آغاز شده. او پس از سال اول از دبیرستان دوس پوبلو فارغ التحصیل شد و تصمیم گرفت مدرسه را ترک کند و به حرفه موسیقی بپردازد. خوانندگی را شروع کرد زیرا در کودکی با تقلید از خواهرش همین کار را می کرد.

بیشتر بخوانید  شعر و متن های کوتاه ماه مبارک رمضان برای استوری | استاتوس

بیوگرافی کیتی پری عکس های جذاب کیتی پری

خواهر پری با نوارها تمرین می کرد و پری زمانی که او آنجا نبود با نوارها تمرین می کرد. او خوانندگی را تمرین می کرد و برای پدر و مادرش اجرا می کرد. والدینش به او پیشنهاد کردند که با مربی آواز ادامه دهد. او از این فرصت برای یادگیری آواز با مربی خود از سن 9 تا 16 سالگی استفاده کرد.

او با تک آهنگ اینترنتی «Ur So Gai» در سال 2007 و سپس با تک آهنگ «I Kissed a Girl» در سال 2008 و سپس با آهنگ سرد و گرم همان سال وارد دنیای شهرت شد. این آهنگ ها در بیش از 20 کشور از جمله ایالات متحده، کانادا، استرالیا و ایرلند در صدر جدول قرار گرفتند.

جوایز

نامزد جوایز موسیقی ویدئویی امی در سال 2008 در پنج بخش برای “من یک دختر را بوسیدم”.
نامزد جوایز ملی موزیک ویدیوی برزیل در سال 2008 در رده هنرمندان بین المللی
برنده جایزه ملی موزیک ویدیو اسپانیا در سال 2010 برای موزیک ویدیو “آتش بازی”.
نامزد جوایز موزیک ویدیوی Emmy 2010 برای بهترین ویدیو پاپ و بهترین ویدیو در میان خوانندگان
نامزد جوایز موزیک ویدیوی Emmy 2011 در 10 دسته برای موزیک ویدیوهای “Firework”، “TeenageDream” و “LastFridaiNight”
برنده جایزه سال مجله بیلبورد آمریکا، 2012

عکس های کیتی پری:

بیوگرافی کیتی پری عکس های جذاب کیتی پری

بیوگرافی کیتی پری عکس های جذاب کیتی پری

بیوگرافی کیتی پری عکس های جذاب کیتی پری

بیوگرافی کیتی پری عکس های جذاب کیتی پری

بیوگرافی کیتی پری عکس های جذاب کیتی پری

بیوگرافی کیتی پری عکس های جذاب کیتی پری

بیوگرافی کیتی پری عکس های جذاب کیتی پری


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *