مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیوگرافی کامل رهام هادیان خواننده گروه ماکان بند + تصاویرجدید

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بیوگرافی متفاوت و خواندنی رهام هادیان

زندگینامه رهام هادیان خواننده ماکان بند

رهام هادیان متولد مرداد ۱۳۷۰ در شهر اراک متولد شده است. وی در زمینه خوانندگی فعالیت می کند و در سنین نوجوانی به موسیقی پاپ علاقه زیادی داشت، و در همین سنین نوجوانی به صورت تجربی آهنگسازی و خوانندگی را آغاز می کند.

فعالیت او نیز از دوران نوجوانی با علاقه اش به ملودی سازی شروع شد خیلی زود دوره های آهنگسازی را بصورت تجربه سپری کرد او ترانه سرایی نیز می‌کند.

رهام هادیان همچنان به فعالیت خود در خوانندگی و آهنگسازی ادامه می‌دهد تا این که با امیر مقاره تصمیم می‌گیرند یک گروه موسیقی به نام گروه ماکان بند تشکیل دهند.

بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند
بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند

در گروه ماکان بند امیر مقاره و رهام هادیان جز خوانندگان اصلی گروه ماکان بند می باشد .در این گروه اعضای ثابت دیگری نیز مانند امیر میلاد نژاد فعالیت دارند اسپانسر گروه ماکان باند شرکت آوازی نو میباشد.

صدای رهام هادیان بسیار زیبا است و توانسته با اجرای بسیار زیبای خاص در بین ایرانیان طرفداران زیادی پیدا کند. و تا کنون آلبوم ها تک آهنگ های بسیار زیبایی را همراه با گروه ماکان بند در بازار موسیقی منتشر کرده‌اند.

زندگینامه رهام هادیان خواننده ماکان بند

بیوگرافی کامل رهام هادیان خواننده گروه ماکان بند

بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند
بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند

شروع شهرت رهام هادیان

رهام هادیان قبل از تشکیل گروه ماکان بند خودش به تنهایی آهنگسازی و خوانندگی میکرد. ولی شهرت رهام هادیان از انتشار تک آهنگ (هر بار این درو) که در سال ۱۳۹۶ منتشر شد شروع شد. این آهنگ مورد استقبال خیلی از مردم ایران قرار گرفت و طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. استقبال زیاد مردم از این آهنگ باعث شد تا این گروه آهنگ های دیگری را نیز تولید کنند.

بیشتر بخوانید  25 متن ،عکس و پیام تبریک ترسناک هالووین

اولین کنسرت رهام هادیان

رهام هادیان که عضو گروه ماکان بند می‌باشد اولین کنسرت خود را در آذر ماه سال ۱۳۹۶ همراه با بقیه اعضای گروه ماکان بند برگزار کردند.

از انجایی اولین کنسرت رهام هادیان در گروه ماکان بند با زلزله شهر کرمانشاه همزمان شد و در این کنسرت یاشار خسروی برای همدردی با مردم زلزله زده کرمانشاه با تک‌نوازی ساکسیفون یک قطعه را به آنها تقدیم کرد.

اولین آهنگی که گروه ماکان بند در این کنسرت خواندن قطعه ( دارم میرم از دستت دیوونه) بود. در این کنسرت افراد دیگری مانند امیر میلاد نژاد به عنوان سرپرست و انوشیروان تقوی (نوازنده گیتار ) ، مهران فرش‌باف (پرکاشن) ، احمد عباس نیا (درامز ) ، یاشار خسروی (ساکسیفون)، سهیل اباذری (کیبورد) فعالیت داشتند.

 شماره رهام هادیان ، عکس رهام هادیان و دوست دخترش ، رهام هادیان و دوست دخترش پگاه ، همسر رهام هادیان ، بیوگرافی رهام هادیان ویکی پدیا ، رهام هادیان و همسرش ، قد رهام هادیان ، تحصیلات رهام هادیان

خصوصیات اخلاقی رهام هادیان

بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند
بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند

شعر و شیطنت رهام هادیان : رهام هادیان در ادبیات و گفتن شهر مهارت بیشتری دارد.

دوستانش از حالت روحی و اخلاقی رهام هادیان می‌گویند: همیشه شوخ است و در اجراها شیطنت های خاصی دارد، او در اغلب ویدیو کلیپ ها دونفر با امیر مقاره، چهره شاخص کلیپ‌ها می‌باشد.

ازدواج و همسر رهام هادیان

رهام هادیان 27 ساله هم هنوز ازدواج نکرده ولی برخی سایت ها با تیترهای عکس رهام هادیان و همسرش میزنند که صحت ندارد.

.

بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند
بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند

لیست تمام تک آهنگ های رهام هادیان در ماکان بند

  • پیشم بخند
  • بچه که نیستم
  • دیوونه من
  • دو دقیقه بودی
  • عاشق که میشی
  • یه لحظه نگام کن
  • برودارمت
  • دلگیری
  • بارون
  • این خیابونا
  • هر بار این درو
  • دیوونه
  • خیالت تخت
  • خدا پشتمه
  • کنار من باش
  • عاشقشم
  • ببین منو

قسمتی ازکنسرت ماکان بند در 29 اسفند 97


گروه ماکان بند چه کسانی هستند ؟

گروه ماکان شناخته شده با نام ماکان بَند (Macan Band) یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ است. “ماکان بند” نام گروه موسیقی ایرانی و متشکل از دو خواننده با نام‌های “رهام هادیان” و “امیر مقاره” می‌باشد.

بیشتر بخوانید  دیالوگ زیبای پریناز ایزدیار در سریال جیران!

این گروه با حمایت یاشار خسروی نوازنده ساکسیفون و آهنگساز در سال 95 به صورت کامل شکل گرفت. با حمایت شرکت آوازی نو به مدیریت حسن اردستانی که از حمید هیراد نیز پشتیبانی می‌نماید.

ماجرای ماکان بند از کجا شروع شد؟

امیر مقاره در پاسخ به این سوال میگوید: ماکان بند یک سالی است که شروع شده است. اما قبلش من به سبک خودم کار می‌کردم ولی آهنگی بیرون نداده بودم. رهام هم به سبک خودش کار می‌کرد ولی رهام هم مثل من آهنگی بیرون نداده بود.

آقای خسروی از یک طریقی با هم دیگر آشنا شدیم یک تست صدایی از من گرفت. بعد از من صدای رهام را دید و گفت خوب است. خدا را شکر از آن جا قرار بر این شد که یک گروهی تشکیل شود که اسمش ماکان باشد.

آشنایی ماکان بند قبل از تشکیل گروه

رهام هادیان : باعث و بانی تشکیلش بیشتر فضای مجازی بود. من کاری را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بودم همان را به عنوان نمونه کار فرستادم و بعد تماس گرفتند و ماجرای همکاری مطرح شد.

حالا چرا ماکان بند؟

امیر: یک سری اسم است که مجوز می‌گیرد و یک سری ها نه! یکی از اسم ها مجوز بگیری که وجود داشت ماکان بود که معنی قشنگی هم داشت. ماکان یعنی شجاعت به دلیل همین اسم گروه را گذاشتیم ماکان.

ماکان بند به چه معناست (یعنی چه ؟)

ماکان نام پسر کاکی از حکام مازندران سران دیالمه در قرن چهارم بوده است که در آغاز نزد ابوالحسین ناصر در گرگان به سر می‌برد و از سربازان با نفوذ او بود و مدتی از جانب وی بر سرزمین تمیشه حکومت می‌کرد.

بیشتر بخوانید  سردترین و عجیب ترین اقوام معروف دنیا

حضور ماکان بند در های تلویزیونی محبوب

ماکان بند پس از به شهرت رسیدن و پخش سراسری آهنگ های آنها در کشور به دلیل محبوبیت زیادی که داشتند در اکثر برنامه های تلویزیونی محبوب زیر شرکت کردند. جهت اطلاعات بیشتر از گروه ماکان بند به لینک زیر مراجعه کنید :

بیوگرافی کامل گروه ماکان بند و حواشی + تصاویر جدید

ماکان بند در دورهمی

بعد از دعوت مهران مدیری از رهام هادیان و امیر مقاره خوانندگان گروه ماکان این دو خواننده محبوب در پنجشنبه ۲۶ بهمن 1396 برنامه دورهمی رفتند بعد از مهران مدیری آهنگ معروف خود را به نام هر بار این درو را اجرا کردند .

​ بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند ​

رهام هادیان خواننده گروه ماکان بند در خندوانه

بعد از حضور امیر مقاره و رهام هادیان در برنامه دورهمی رامبد جوان این گروه محبوب را به برنامه خندوانه دعوت کرد که در این برنامه گروه ماکان بند چند قطعه از آثار خود را اجرا کردند رهام هادیان نیز به عنوان خواننده اصلی گروه ماکان بند در برنامه دورهمی حضور داشت.

​ بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند ​

آدرس اینستاگرام رهام هادیان

شما می توانید برای اطلاع از کارهای جدید و مشاهده عکس های جدید رهام هادیان به اینستاگرام رهام هادیان آدرس زیر مراجعه کنید.

rohamhadian_official


تصاویر اینستاگرام رهام هادیان

بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند
بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند

بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند
بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند

بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند
بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند

رهام هادیان خوانندهبند
بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند

بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند
بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند

کنسرت رهام هادیان
کنسرت رهام هادیان​​​​​

بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند
بیوگرافی رهام هادیان ماکان بند




ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *