مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دیالوگ زیبای پریناز ایزدیار در سریال جیران!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


او در صفحه اینستاگرام خود نوشت: از آن ابریشم سرخ تا این زمهریر باحال، هر چه شد; بخشش. امروز روز سپر انداختن نیست. من نه گلین هستم و نه ملک زاده. نه حتی خدیجه دختر محمد علی! از امروز جیران هستم. همسایگان شما


سریال جیران / پریناز ایزدیجار

جیران یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی حسن فاطی، نویسندگی احسان جوانمرد و فاطی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه است. داستان این سریال به وقایع پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران می پردازد. بازیگران این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، غزل شکری، سمیرا حسن پور، مهدی کوشکی، مرتضی اسماعیل کاشی، فاطمه مسعودی فر، الهام نامی، نهال دشتی، نهال دشتی، نه کتانه نازی جعفر افشاری، ، رویا تیموریان، هومان برکنورد، رعنا آزادی ور و ماریلا زارعی.

مراحل تیراندازی جیران در اواخر مرداد 1400 در خوانسار و گلپایگان به پایان رسید. قسمت اول این مجموعه در تاریخ 24 باخمن 1400 از طریق سرویس پخش اینترنتی فیلمو پخش شد و سایر قسمت ها هر هفته پخش می شود. پخش این سریال چندین بار از شهریور 1400 به تعویق افتاد. جیران با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد.


سریال جیران / پریناز ایزدیجار

مجموعه جیران داستانی عاشقانه و تاریخی است که شش سال از زندگی ناصرالدین شاه، چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می‌کشد. این داستان پس از مرگ امیرکبیر و میرزا آقاخان نوریه که صدراعظم شد آغاز می شود. داستان آشنایی و عشق شاه با دختری روستایی به نام خدیجه خانم طیریشی است که شاه به خاطر چشمان درشتش او را «جیران» نامید.

بیشتر بخوانید  چرا سود ماهانه بانک محاسبه می شود؟ + سند


سریال جیران / پریناز ایزدیجار

پریناز ایزدیار (زاده ۸ شهریور ۱۳۶۴) بازیگر و صداپیشه ایرانی است. او با بازی در سریال زمانه حسن فتحی به شهرت رسید. اولین کار بازیگری او در فیلم یک مرد، یک شهر بود. ایزدیار در سال 1393 برای بازی در فیلم عابد و یک روز برنده جایزه سیمرغ کریستال بهترین بازیگر زن از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد.


سریال جیران / پریناز ایزدیجار

پریناز ایزدیار در سال 1364 در بابل به دنیا آمد، پدرش ساری و مادرش بابلی بود و به گفته خودش به زبان مازندرانی تسلط کامل دارد. او فارغ التحصیل رشته گرافیک است. در سال 2005 برای بازی در فیلم یک مرد، یک شهر تست داد و پذیرفته شد. وی با بازی در تله فیلم ماه در سایه (1387) به کارگردانی سعید ابراهیمی فر وارد عرصه تلویزیون شد. ایزدیار در تله فیلم های زیادی بازی کرده و با کارگردانانی چون فرزاد موتمن، مسعود آب پرور و علیرضا امینی همکاری داشته است. پنج کیلومتر تا آسمان اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. او در این سریال به موفقیت های بزرگی دست یافت. او همچنین در چند سکانس در فیلم «مردان ممنوع الخروج» بازی کرد اما در رابطه با سریال پنج کیلومتر تا آسمان موفقیت چشمگیری کسب نکرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *