مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیعت مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با آرمان‌های امام خمینی (ره) همزمان با هفته کشاورزی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

همزمان با سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) مراسم بزرگداشتی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی (نماینده مقام معظم رهبری در جهاد کشاورزی)، سید جواد ساداتی ساداتی ندزاد اکولت(ع) برگزار شد. و جمعی از مدیران و کارکنان این نهاد انقلابی شهدای 7 تیر بهشت ​​زهرا (م.ض).

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی با بیان اینکه شناخت جهاد سازندگی و شناخت سوابق این نهاد انقلابی برای همه لازم است، خطاب به کارکنانی که به تازگی وارد مجموعه جهاد کشاورزی شده اند، گفت: باید دریافت کنید. آشنایی با پیشینه جهاد سازندگی با روحیه جهادی نقشه بکشید.

وی با اشاره به لزوم شناخت و تبیین تاریخچه جهاد سازندگی، بر عدم انحراف از مسیر اصلی و پاسداشت آرمان های امام راحل و شهید و همچنین حفظ کالای نظام اسلامی تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه جهاد کشاورزی با بیان اینکه نباید اجازه داد نظام اداری مختل شود و تبیین در آن نقش بسزایی دارد، گفت: از پیشکسوتان می خواهم برنامه های درست و عالمانه ای برای سازندگی جهاد تهیه کنند. جهاد کشاورزی با الهام از تاریخچه جهاد سازندگی.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان زحمات محققان و کارشناسان جهاد کشاورزی باشیم، گفت: دانشمندان جهاد کشاورزی توانسته اند از دانش و روحیه جهادی برای کمک به اقتصاد و تولید کشور استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در بخش دوم سخنان خود به تشریح اهمیت تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا پرداختند و افزودند: از او محافظت کنید و از او محافظت کنید و نگذارید انحراف رخ دهد. در او.”

بیشتر بخوانید  ورود بخش خصوصی به سیاست کشت جنگلهای روسیه / خارج از کشور در دستور کار است

گفتنی است این برنامه رسم سالانه مدیران و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی است که همزمان با سالروز زیارت حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گلزار شهدای بهشت ​​زهرا (س) می روند. تأسیس این نهاد انقلابی به دستور امام. دسته گلی تقدیم می کنند و با آرمان های امام و شهید تجدید میثاق می کنند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *