مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیش از 2000 میلیارد تن برای کنترل آب در شهر پاوه هزینه شده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا؛ “پرویز ایده پور” روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان ، افزود: طی هشت سال گذشته بیش از 220 میلیارد تومان در مناطق مختلف در شهرستان پاوه هزینه شده است.

وی گفت: در هشت سال گذشته با پنج زمین لرزه ، آتش سوزی در جنگل ها و مراتع ، تاج ، خشکسالی و تورم ناشی از جنگ اقتصادی روبرو بوده ایم که قدرت برنامه ریزی در مورد سایر موضوعات را بسیار تحت الشعاع قرار داده است.

فرماندار سابق پاوه گفت برخی از جاده های شهر پاوه به کشتارگاه تبدیل شده اند و در چند سال اخیر این خطرات و کانون های مربوط به حوادث از بین رفته است.

وی گفت: بیمارستان جدید پاوه نیز در حساس ترین دوره کرونا به بهره برداری رسید و لوازم جانبی و دستگاه های لازم به سرعت نصب شدند.

ایده پور افزود: در این دولت از تصفیه خانه 2 پوندی برای آبیاری باغات استفاده شد و در چند ماه گذشته در بحران کمبود آب ، آب آشامیدنی شهر پاوه در شهر هانی کوآن با زنجیره وارد شده است. ادامه تلاشهای استاندار کرمانشاه و سایر همکاران

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های شهری بانه وره در هشت سال گذشته به نقطه صفر مطلوب رسیده است ، ادامه داد: در حوزه ورزش و جوانان ، شهرستان پاوه از 2 چمن مصنوعی بهره برداری کرده است.

ایده پور گفت: مرز شوشامی در تاریخ 8 آگوست 1996 توسط طرف ایرانی رسماً به رسمیت شناخته شد ، اما متأسفانه طرف عراقی به ویژه فرماندار حلبچه نتوانست مشکلات خود را با دولت عراق حل کند.

بیشتر بخوانید  آمریکا به اظهارات ایران پاسخ داد

روز یکشنبه ، استاندار کرمانشاه مدیرکل فعلی امور سیاسی ، انتخابات و ادارات ملی فرمانداری کرمانشاه ، جلیل بالای را به عنوان سرپرست فرمانداری پاوه منصوب کرد.

پرویز ایده پور ، فرماندار سابق پاوه ، از اوایل فوریه 1992 فرماندار این شهرستان بود و در روزهای اخیر درخواست بازنشستگی وی توسط وزارت کشور تأیید شده است.

شهر مرزی پاوه با 60 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *