بیرانوند پرسپولیس را محکوم کرد


باشگاه پرسپولیس موظف شد مبلغ “بیست و چهار میلیارد و دویست و یک میلیون ریال” را به عنوان اصل مطالبه و مبلغ “پانصد و بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و یک هزار و هشتصد ریال” پرداخت کند. “به عنوان هزینه های حقوقی.

باشگاه علیرضا بیرانوند پرسپولیس را متوقف کنید

دیدارنیوز: کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی ادعای علیرضا بیرانوند در پرونده بدهی پرسپولیس علیه این بازیکن ، سرخپوشان پایتخت را محکوم کرد.

طبق وب سایت فدراسیون فوتبال ، پس از بررسی پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته وضعیت بازیکن براساس قرارداد وی با پرسپولیس به مدت پنج فصل ، دو ضمیمه و شرایط موجود (قهرمانی لیگ ، سهمیه) برای فصول 96-95 ، 97 – 96 ، 98-97 و 99-98 پس از بررسی درخواست (علیرضا بیرانوند) توسط کمیته وضعیت بازیکنان ، طبق اسناد ارائه شده ، به ویژه تئوری رسمی دادگستری ، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ، برای پرداخت مبلغ “بیست -چهار میلیارد و “دویست و یک میلیون ریال” به عنوان ادعای اصلی و مبلغ “پانصد و بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و یکهزار و هشتصد ریال” به عنوان هزینه دادرسی به شاکی تعلق گرفت. .

در همین حال ، ادعای بیرانوند برای بیست و شش میلیارد و پانصد و هشتاد و چهار میلیون و پانصد هزار ریال در این پرونده رد شد.

تصمیمی براساس ماده 2 (2) آیین نامه کمیته وضعیت بازیکنان می تواند ظرف هفت روز از تاریخ ابلاغ به کمیته تجدیدنظر در فدراسیون اعتراض شود.

بیشتر بخوانید  مذاکرات با وزیر خارجه چین مفید، صادقانه و سازنده بود

دیدگاهتان را بنویسید