مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بچه کرمانی را با چرخ گوشت 4 انگشت برید! / نقاشی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، در حادثه ای دلخراش انگشتان دست دختر دو ساله کرمانی در چرخ گوشت قطع شد.

ابراهیم بابایی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: اورژانس بیمارستان مهرگان در ارتباط با حادثه دلخراش گیر افتادن یک دختر بچه ساعت 7:30 با سامانه اطلاع رسانی این مرکز تماس گرفت. در گوشت امدادگران ایستگاه شماره یک آتش نشانی به بیمارستان منتقل شدند.

بابایی تصریح کرد: این دختر که از ناحیه دست به شدت مجروح شده بود، چهار انگشت دست راستش کاملا مجروح شده بود که بلافاصله پس از انتقال به بیمارستان از آتش نشانان کمک خواستند.

بریدن انگشتان دختر 3 ساله با چرخ گوشت + عکس

وی در ادامه گفت: آتش نشانان در اتاق عمل بیمارستان مهرگان زیر نظر پزشک متخصص در یک عملیات بحرانی که حدود دو ساعت به طول انجامید، بدن یک چرخ گوشت خانگی را با احتیاط بریدند و دست کودک را از دنده های دستگاه بیرون کشیدند. این دستگاه.”

وی سهل انگاری در استفاده از چرخ گوشت را عامل این حادثه دلخراش عنوان کرد و اظهار داشت: این دختر پس از عمل جراحی برای مداوا به پزشکان بیمارستان مهرگان کرمان تحویل داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی کرمان در پایان به والدین توصیه کرد: هرگز در حضور کودکان از چرخ گوشت استفاده نکنید و مطمئن شوید که پس از استفاده از چرخ گوشت و دوشاخه آن از برق جدا شده است و به یاد داشته باشید که کودکان نسبت به خطرات محیطی کنجکاو هستند. .

بیشتر بخوانید  ایران به 20 سرمایه گذار افغان تابعیت اعطا کرده است
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *