مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ایران به 20 سرمایه گذار افغان تابعیت اعطا کرده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، علیرضا بیکدلی وجود شباهت های مذهبی، فرهنگی و تاریخی بین ایران و همسایگانش را زمینه ساز تحکیم پیوندهای مردمی در فلات ایران دانست که فرصت هایی را برای همگرایی بیشتر می گشاید. ارائه شده است.

وی یکی از اثرات این همگرایی را تسهیل در روند اعطای تابعیت بر اساس فعالیت های موفق اقتصادی در ایران دانست و گفت: شناسایی و ساماندهی اتباع خارجی توسط وزارت کشور انجام می شود و در چارچوب این طرح تلاش می شود تا نخبگان را شناسایی کنید و از ظرفیت ها و استعدادها استفاده کنید.» آنها نیز پیشرفت خواهند کرد.

معاون کنسولی، امور ایرانی و مجلس وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه در حال حاضر نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای خارجی موظف به ارائه خدمات به این اتباع به ویژه در همسایگی هستند، گفت: در دستور کار قرار گرفته است. وزارت امور خارجه.

بیکدلی ادامه داد: در این چارچوب حمایت جدی از افزایش بهره وری و فعالیت سرمایه گذاران و کارآفرینان موفق خارجی در ایران صورت می گیرد.

به گفته این دیپلمات ارشد، دستور کار وزارت امور خارجه شامل صدور روادید تجاری و سرمایه گذاری، فراهم کردن شرایط اخذ اقامت، اعطای تابعیت و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری و کارآفرینی و حضور و فعالیت نخبگان افغانستانی می باشد. بیشتر مورد حمایت دولت قرار گیرد.

پس از این مراسم، رئیس اداره تابعیت وزارت امور خارجه با اشاره به روند اعطای تابعیت به اتباع خارجی، تعداد مدارک تابعیت را نسبت به گذشته رو به رشد دانست و تصریح کرد: استعلام از سازمان های ذی صلاح و دستگاه ها و در نهایت پرونده تکمیل شده برای تصمیم گیری به کمیسیون موضوع ماده 3 هیأت وزیران ارسال می شود.

بیشتر بخوانید  نسخه الکترونیکی ناقص و سردرگمی بیمار

در ادامه این مراسم، سرمایه گذاران مفتخر به اخذ تابعیت جمهوری اسلامی ایران، فعالیت های اقتصادی و کارآفرینی خود را مبتنی بر مدیریت بهینه فرصت ها، سرمایه گذاری در بخش تولید، صادرات کالا و ارز تشریح کردند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *