بوشهر باغی در موزه دفاع مقدس ندارد / لزوم رفع موانع و تأمین اعتبار مالی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


خبرگزاری مهر – گروه استان: استان بوشهر در دوران دفاع مقدس سابقه درخشانی دارد و رزمندگان این استان در جبهه های مختلف زمینی ، هوایی و دریایی افتخارات زیادی داشته اند.

در دوران دفاع مقدس ، استان بوشهر محل نبرد حق علیه گناه بود و رزمندگان آن استان با شرکت در مناطق عملیاتی دیگر ، از این آب و خاک دفاع کردند.

این شکوه و جلال در دوران حفاظت مقدس نیاز به ایجاد مکانی مناسب برای ثبت این حماسه ها دارد و بهترین مکان ممکن است باغ موزه حفاظت مقدس استان بوشهر باشد که هنوز محقق نشده است.

یکی از نیازهای اصلی احداث باغ موزه دفاع مقدس در استان بوشهر زمینی است که به گفته مقامات 6000 متر مربع زمین در آن اختصاص یافته است اما هنوز سند آن صادر نشده است.

برای تسریع در ساخت باغ موزه دفاع مقدس در استان بوچر ، جلسه ای عصر سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، نماینده مجلس ، فرمانده سپاه ، مدیرکل حفاظت و حفاظت و سایر مقامات مربوطه.

تاریخ باشکوه استان بوشهر در حفاظت مقدس

سخنگوی مقام معظم رهبری استان بوشهر با اشاره به تاریخ باشکوه این استان در دوران دفاع مقدس گفت: حماسه های بزرگی توسط رزمندگان استان بوشهر در دوران دفاع مقدس به ثبت رسیده است که باید به نسل های جدید منتقل شود. “

آیت الله گلم علی صفایی بوشهری رئیس جمهور علی دلواری و سردار نادر مهدوی را به عنوان الگویی برای مبارزه با استعمار و استکبار معرفی کرد و گفت: سردار نادر مهدوی و همراهانش بدون ترس وارد عرصه آمریکا شدند و صدمات مهلکی وارد کردند.

بیشتر بخوانید  اندکی صبر سحر نزدیک است

وی معرفی رزمندگان و رشادت های آنان را س importantال مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: وجود چنین رزمندگانی در حومه شهر سمبل قدرت و شجاعت و مایه مباهات و افتخار بود.

امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر در دوران شکوه دفاع مقدس در سه جبهه دریا ، هوا و زمین حماسه آفرید و باید حماسه و رشادت های رزمندگان استان بوشهر را با ساخت موزه ای به نمایش گذاشت. محافظت مقدس

وی با تأکید بر لزوم مشارکت و همکاری همه دستگاه ها در ایجاد باغ موزه دفاع مقدس در این استان خاطرنشان کرد: صدور سند مالکیت موزه دفاع مقدس ، تخصیص بودجه و تدوین برنامه باید در اسرع وقت انجام شود

بوشهر باغی در موزه دفاع مقدس ندارد / نیاز به رفع موانع و تأمین بودجه

6000 متر مربع زمین اختصاص داده شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر آثار پادشاهی مقدس استان بوشهر همچنین گفت: مردم استان بوشهر تاریخ پر افتخاری دارند که بخشی از آن مربوط به دوران مقدس است و باید برای همه شناخته شود.

سرهنگ علیرضا گاریبی با توجه به نقش استان بوچر در صحنه هشت سال جنگ در سه جبهه هوا ، دریا و خشکی افزود: تمام اسناد این عملیات جمع آوری و در موزه دفاع مقدس ارائه می شود. “

وی از آغاز ساخت باغ موزه دفاع مقدس در استان بوشهر خبر داد و افزود: با توجه به نقش سربازان بوشهری در هشت سال دفاع مقدس ، ساخت این باغ موزه نشان از رشادت و حماسه آفرینی جنگجویان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: 6000 متر مربع زمین برای ساخت موزه دفاع مقدس اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید  وزیر ارتباطات وجود مشکل در اینترنت را تایید کرد

وی با اشاره به روند اجرای باغ موزه دفاع مقدس استان گفت: برای احداث موزه دفاع مقدس استان بوشهر زمین آن تصویب و پروژه های لازم در دست اجرا است.

مشارکت عمومی در ساخت باغ موزه

نماینده مردم بوشهر ، گناوه ، دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: موزه دفاع مقدس نقش مهم و موثری در انتقال رشادت ها و حماسه های رزمندگان به نسل جوان دارد که باید در اولویت قرار گیرد.

عبدالکریم جمیری با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان استان بوشهر در دوران دفاع مقدس گفت: احداث موزه فرهنگی و حفاظت مقدس استان بوشهر برای معرفی این حماسه ها ضروری است.

وی همکاری کامل در ساخت فرهنگسرا و موزه حفاظت مقدس استان بوشهر را ضروری دانست و افزود: هرگونه کمک و تعامل مورد نیاز نمایندگان استان بوشهر را انجام خواهیم داد.

نماینده مردم بوشهر ، گناوه ، دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رشادت های رزمندگان بوشهری در برابر استکبار جهانی در تاریخ جهان ثبت شده است.

وی افزود: شهید نادر مهدوی و سایر رزمندگان با قایق و قایق تندرو ، وارد آوردن ضربات و جراحات ، چنان وحشتی را در قلب دشمنان ایجاد کردند که دشمنان در خلیج فارس هنوز از رزمندگان می ترسند.

بوشهر باغی در موزه دفاع مقدس ندارد / نیاز به رفع موانع و تأمین بودجه

وام های ارائه شده / نیاز به صدور سند زمین

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به برخی حماسه های استان بوشهر در دوران دفاع مقدس گفت: حماسه درباره رزمندگان استان بوشهر در دفاع مقدس در کشوری با چنین بی نظیری است. ویژگی.

سردار علی رزمجو با بیان اینکه رزمندگان بوشهری حماسه های بی بدیل را در سه جبهه دریا ، زمین و هوا خلق و ضبط می کنند ، می افزاید: حماسه نادر مهدوی در مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج فارس از دیگر حماسه های بزرگ استان است.

بیشتر بخوانید  شرایط محاسبه خدمت سربازی به عنوان سوابق بیمه ای

وی گفت: برای احداث موزه دفاع مقدس در استان بوشهر در نظر گرفته شده است که تسریع در ساخت موزه دفاع نیاز به همکاری گروه های مختلف دارد و صدور سند مالکیت موزه دفاع مقدس مهم است و لازم

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یکی از الزامات مهم در استان را باغ موزه دفاع مقدس می داند و می افزاید: بوشهر تنها استانی است که از محوطه باغ موزه محروم است حمایت مقدس.

وی خواستار تسریع در صدور اسناد مالکیت زمین برای موزه دفاع مقدس شد و افزود: برای تأمین اعتبارات لازم برای این پروژه باید همکاری لازم انجام شود.

پیش بینی می شود که با همکاری ، تعامل و مشارکت همه نهادهای مربوطه شاهد تسریع در ساخت باغ موزه دفاع مقدس باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید