مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بهترین هتل اصفهان از نظر مسافران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


۱- هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر یکی از بهترین هتل های اصفهان در نزدیکی پل تاریخی سی و سه پل است. این هتل مجلل زیر نظر هتل های زنجیره‌ای شرایتون در سال ۱۳۵۰ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ بازسازی و ساختمان جدید «فیروزه» به آن اضافه شد.

هتل پارسیان کوثر علاوه بر امکانات کاملی که برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده، چشم ‌انداز زیبایی نیز دارد. این هتل گزینه‌ مناسبی برای اقامت در اصفهان و بازدید از جاهای دیدنی آن است. برای رزرو هتل پارسیان کوثر اصفهان از سایت ایران هتل آنلاین کافی است اینجا کلیک کنید.

امکانات هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر بهترین هتل اصفهان از نظر مسافران است که با رعایت استانداردهای جهانی صنعت هتلداری توانسته رضایت مهمانان را جلب کند. این هتل با فراهم کردن امکانات کافی در واحدها و سایر فضاها، با آغوش باز از مهمانان پذیرایی می کند.

هتل ۵ ستاره پارسیان کوثر جزو معدود هتل های دارای کلینیک دندانپزشکی است و در آن هر چه فکرش را کنید برای اقامتی راحت و لاکچری فراهم شده است. در ادامه برخی از امکانات این هتل لوکس را با هم مرور می کنیم.

۱- خدمات خشکشویی پارلا

۲- استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، حمام ترکی

۳- خدمات آرایشگاه و زیبایی

۴- غرفه و فروشگاه

۵- تاکسی سرویس

۶- تالار عروسی

۷- اینترنت پرسرعت

۸- دستگاه خودپرداز

۹- سالن اجتماعات

۱۰- سالن کنفرانس

۱۱- دسر و شیرینی پارسوا

۱۲- غذای بیرون بر پارسیس

۱۳- بیزینس سنتر

۱۴- کلوپ ورزشی

۱۵- کلینیک دندانپزشکی

۱۶- سرویس بهداشتی در لابی و راهرو طبقات

۱۷- سیستم اعلام حریق

۱۸- دستگاه واکس کفش

۱۹- کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

۲۰- پارکینگ رو باز و طبقاتی مسقف

در کنار امکانات عمومی هتل، هر کدام از واحدهای آن نیز امکانات کاملی برای میزبانی شایسته از مهمانان را دارا هستند. صندوق امانات، مبلمان راحتی، آباژور، یخچال، تلفن، سیستم تهویه هوا، تلویزیون و سرویس روزانه اتاق برخی از این خدمات است.

اتاق های هتل پارسیان کوثر اصفهان

مجموع واحدهای اقامتی هتل پارسیان کوثر امروزه به حدود ۲۲۵ واحد می‌رسد که هر کدام ظرفیت و متراژ مختلفی دارند. انواع واحد‌های این مجموعه شامل اتاق ‌های دو تخته دبل و توئین، سوئیت معمولی، سوئیت رویال و سوئیت های دوبلکس می شود.

اتاق های دو تخته و سوئیت های جونیور و رویال در ساختمان نوساز فیروزه واقع شده‌اند و چشم‌اندازی رو به باغ دارند. این واحدها دارای دکوراسیونی لوکس و مدرن هستند.

سوئیت های دوبلکس هتل نیز در ساختمان اصلی هتل پارسیان کوثر جا دارند. این واحدها منظره‌ زیبایی از زاینده رود را مقابل چشمانتان قرار می‌دهند و اقامتی رویایی را به شما هدیه می دهند.

رستوران های هتل پارسیان کوثر

هتل پارسیان کوثر چندین رستوران دارد که هر یک فضای مخصوص به خود را دارند. تنوع غذایی این رستوران ها از فست فود و غذای ایرانی گرفته تا غذای گیاهی و دریایی به حدی بالا است که شما را از گشتن برای یافتن رستوران در سطح شهر بی نیاز می کند.

بیشتر بخوانید  حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی جیتکس 2022

۱- رستوران پارسه سیمین: این رستوران فضایی زیبا و مدرن دارد و هر سه وعده غذایی در آن سرو می شود. در این رستوران از ساعت ۶ تا ۱۰ صبحانه، از ساعت ۱۲ تا ۱۷ ناهار، از ساعت ۱۹ تا ۲ نیمه شب شام و از ساعت ۲ تا ۶ صبح صبحانه آلاکارت سرو می شود.

۲- رستوران زرین: در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در فضایی دلنشین و خاطره انگیز سرو می شود.

۳- رستوران سنتی سرو: این رستوران فضایی سنتی دارد که با میز و صندلی های چوبی و شیشه های رنگی تزئین شده است. در رستوران زرین از ساعت ۱۲ تا ۱۵ ناهار و از ساعت ۱۶ تا ۲۳ انواع غذاهای اصیل ایرانی سرو می شود. از جذابیت های این رستوران می توان به اجرای موسیقی زنده و سرو بریان اشاره کرد.

۴- لابی لانژ فیروزه: این کافه فضایی دنج برای دورهمی های دوستانه و ملاقات های کاری دارد. در لابی لانژ فیروزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳، انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دسر، شیرینی، کیک و… سرو می شود.

۵- رستوران فصلی آبشار: در این رستوران شما می توانید در حالی که به صدای آرامش بخش آب گوش می دهید در فضایی طرب انگیز شام خود را میل کنید. ساعت سرو شام در رستوران آبشار از ۲۰ تا ۲۳ است.

۶- رستوران پارمین سبز: پارمین از دیگر رستوران های هتل پارسیان کوثر است که در آن انواع استیک، پاستا و پیتزا سرو می شود. در این رستوران شما می توانید طعم لذیذ انواع غذاها را در فضای دل انگیز باغ هتل نوش جان کنید.

۲- هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان در دوران صفویه کاروانسرایی کهن در حوالی چهارباغ اصفهان بوده است. در واقع ساختمان مجلل این هتل بخشی از مجموعه ای به شمار می رود که سلطان حسین صفوی جهت پیشکش به مادر خود بنا نهاده است.

کاروانسرای عباسی در سال ۱۳۳۶ به همت شرکت سهامی بیمه ایران تغییر کاربری داد و تبدیل به هتلی مجلل و تشریفاتی در دل اصفهان شد. اقامت در این هتل شما را به روزگاران گذشته می برد و خاطرات روزهای نادیده را در دلتان زنده می کند.

هتل عباسی نیز در لیست بهترین هتل اصفهان از نظر مسافران قرار دارد. این هتل ۵ ستاره پس از پشت سر گذاشتن ماجراهای فراوان، امروزه پس از بارها بازسازی به مکانی رویایی برای اقامت و استراحت مسافران تبدیل شده است.

هتل عباسی اصفهان

امکانات هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان یکی از زیباترین بناهای تاریخی این شهر است که در طراحی آن هنر و ظرافت معماری دوران صفویه قابل مشاهده است. این هتل مجلل را می توان بهترین هتل اصفهان دانست که در دل خود روایت‌های زیادی را پنهان کرده است.

اگر اهل هنر و فرهنگ و تاریخ هستید، اقامت در هتل عباسی اصفهان فرصتی برایتان فراهم می کند تا از نزدیک جزئیات هنرمندانه بنا را مشاهده کنید. این هتل امکانات قابل قبولی برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده که برخی از آن‌ها عبارتند از:

بیشتر بخوانید  فال عطسه سه شنبه ۴ اردیبهشت 1403 | عطسه کردن در ساعات مشخص چه پیامی دارد؟

۱- اینترنت پرسرعت

۲- فروشگاه و غرفه

۳- دستگاه خودپرداز

۴- استخر، سونا، جکوزی

۵- سرویس بهداشتی در لابی و راهرو طبقات

۶- تاکسی سرویس

۷- سالن تشریفات

۸- سالن آمفی تئاتر

۹- سالن اجتماعات و سالن همایش

۱۰- اتاق مهمانی و جلسات کاری

۱۱- فضای سبز دل انگیز

۱۲- مسیر پیاده روی

۱۳- کافی نت

۱۴- کارمندان مسلط به زبان عربی و انگلیسی

۱۵- خدمات خشکشویی

۱۶- اتاق چمدان

۱۷- صرافی

۱۸- فکس، فتوکپی و پرینتر

۱۹- دستگاه واکس کفش

۲۰- پارکینگ

علاوه بر امکانات عمومی هتل، هر کدام از واحدهای این مجموعه نیز تجهیزات خوبی برای پذیرایی از مهمانان دارند. برخی از این امکانات شامل سیستم های ایمنی مطابق با استانداردهای روز دنیا، امکانات بهداشتی، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و میز توالت می شود.

اتاق های هتل عباسی اصفهان

به طور کلی هتل عباسی اصفهان ۲۲۵ واحد اقامتی دارد. این واحدها شامل اتاق های معمولی یک تخته، دو تخته، اتاق های پردیس و چشم انداز، سوئیت های معمولی، سوئیت های قاجار، سبز و صفوی و آپارتمان های دو خوابه و سه خوابه می شود.

سوئیت های قاجار و صفوی از مجلل ترین واحدهای اقامتی مجموعه عباسی به حساب می آیند. این سوئیت ها با الهام از دوران قاجاریه و صفویه تزئین شده اند و در آن ها اقامتی لاکچری و متفاوت در دل هتلی سنتی و قدیمی انتظارتان را می کشد.

سایر واحدهای مهمانسرای عباسی نیز با دکوراسیون کلاسیک و لوکس آماده پذیرایی از مهمانان هستند. این واحدها متراژ و تجهیزات متنوعی دارند که شما با توجه به ظرفیت مسافران، سلیقه و بودجه خود می توانید هر یک از آنها را رزرو کنید.

رستوران های هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی یکی از هتل های خوب اصفهان با چندین رستوران کوچک و بزرگ است. در رستوران های این مجموعه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی سرو می شود و یکنواختی غذاها هیچ وقت گریبانتان را نخواهد گرفت.

۱- رستوران چهل ستون: این رستوران در طبقه دوم هتل قرار گرفته و فضایی مجلل با تابلو نقاشی های زیبا دارد. درهای این رستوران برای ناهار و شام به روی مهمانان باز است.

۲- سالن صبحانه خوری: سالن صبحانه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۰ جهت سرو صبحانه با آیتم های متنوع و جذاب در خدمت مهمانان است. معماری این سالن به سبک قاجار انجام شده و طرح و نقش های زیادی بر در و دیوارش دیده می شود.

۳- سفره خانه سنتی: این رستوران زیبا با تزئینات سنتی در ضلع شرقی هتل عباسی قرار دارد. سفره خانه سنتی دو فضای سرپوشیده و سرباز دارد که از ساعت ۱۹ تا ۲۳ با انواع غذاهای ایرانی از مهمانان خود پذیرایی می کند.

۴- کافه تریا نقش جهان: نقش جهان یک کافه زیبا با فضایی دلنشین برای صرف انواع نوشیدنی، دسر، فست فود و… است.

۵- رستوران چشم انداز: چشم انداز شیک ترین و خاص ترین رستوران هتل است که از آن می توان نمایی ۳۶۰ درجه از شهر را مشاهده کرد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود.

بیشتر بخوانید  پیدا شدن دختر ربوده شده پس از ۵۰ سال

۳- هتل چهارباغ اصفهان

وقتی صحبت از بهترین هتل اصفهان از نظر مسافران به میان می آید، هتل چهارباغ اصفهان را نمی توان از قلم انداخت. این هتل ۵ ستاره معماری بسیار جذاب و متفاوتی دارد و ساختمان لوکس آن در نگاه اول نظرتان را به خود جلب خواهد کرد.

هتل ۴ طبقه چهارباغ در دل بافت تاریخی شهر و در نزدیکی جاهای دیدنی اصفهان مانند میدان نقش جهان، سی و سه پل، چهل ستون و… قرار دارد. این هتل با امکانات بی نظیر و کامل خود توانسته در سال های فعالیتش رضایت مهمانان را جلب کند.

هتل چهارباغ اصفهان

امکانات هتل چهارباغ اصفهان

هتل چهارباغ اصفهان علاوه بر این که ظاهری دلربا و تماشایی دارد، از امکانات رفاهی حداکثری نیز برخوردار است. برخی از این امکانات را در ادامه آورده ایم.

۱- سالن بیلیارد

۲- اتاق بازی کودکان

۳- اتاق بازی های کامپیوتری

۴- خدمات خشکشویی

۵- مرکز اسپا

۶- آرایشگاه و پیرایشگاه

۷- استخر، سونا و جکوزی

۸- سالن همایش جهت برگزاری همایش، سمینار، جشن و…

۹- عابر بانک

۱۰- باشگاه ورزشی

۱۱- فکس و فتوکپی

۱۲- اینترنت

۱۳- صبحانه رایگان

۱۴- سالن آمفی تئاتر

۱۵- سیستم اعلام و اطفا حریق

۱۶- سالن عروسی

۱۷- سرویس بهداشتی در لابی و راهرو طبقات

۱۸- باغ ایرانی

۱۹- تاکسی سرویس

۲۰- پارکینگ مسقف

هتل چهارباغ ضمن فراهم کردن امکانات عمومی، امکانات ویژه ای نیز برای واحدهای اقامتی خود در نظر گرفته است. حمام مجهز به وان، سرویس فرنگی، تلویزیون، پخش موسیقی، تلفن و مینی بار برخی از امکانات واحدهای این هتل لاکچری است.

اتاق های هتل چهارباغ اصفهان

هتل مجلل چهارباغ دارای ۱۳۸ واحد اقامتی شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، اتاق های کانکت، مینی سوئیت، سوئیت جونیور و رویال است. واحدهای این مجموعه نوساز دکوراسیونی مدرن دارند و دارای فضای بسیار شیک و دلچسبی هستند.

رستوران های هتل چهارباغ اصفهان

چهارباغ نیز همچون سایر هتل های پنج ستاره اصفهان چند رستوران لاکچری برای پذیرایی از مهمانان دارد. در رستوران های این مجموعه انواع غذاهای ایرانی و بین المللی با کیفیت بالا و طعم لذیذ در فضاهایی دلنشین سرو می شود.

۱- رستوران اسپاتنا: این رستوران در طبقه همکف هتل قرار دارد و در طراحی آن از معماری تلفیقی سنتی و مدرن استفاده شده است. فضای صمیمی و شیک، تزئینات تماشایی، کیفیت خوب غذا و سرویس دهی مناسب از ویژگی های این رستوران است.

۲- رستوران فیروزه: فیروزه رستورانی مجلل در نیم طبقه هتل چهارباغ است. این رستوران فضایی لوکس برای دورهمی ها و جمع های خانوادگی دارد و در آن انواع غذاهای بین المللی با دیزاین زیبا سرو می شود.

۳- رستوران مهتاب: در رستوران مهتاب نیز منوی متنوعی از غذاهای جذاب زیر نظر سرآشپزهای حرفه ای سرو می شود.

۴- کافی شاپ: کافه هتل در طبقه همکف قرار دارد. در این کافه با قهوه، چای، دمنوش، فراپه، ماکتیل، میلک شیک و… از مهمانان پذیرایی می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *