مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بهاره رهنما خانواده جدیدش را معرفی کرد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


در تصویر جدید بهاره رهنما دیگر خبری از حاجی نیست و او خانواده مدیر برنامه های خود را خانواده جدید خود معرفی کرد.


بازیگر / بهاره رهنما

بهاره رهنما (زاده ۱۹ آذر ۱۳۵۲) بازیگر ایرانی است.بهاره رهنما در سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌کامی بازیگر سینما است. همسر سابق او پیمان قاسمکنی از نویسندگان مشهور سینما است. این زوج دارای یک دختر به نام پریا قاسم خانی هستند که سابقه بازیگری در تئاتر پنگهره، فیلم زنگ زنگ و سریال مردان هزار چهره را دارد. وی پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور 1396 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد.


بازیگر / بهاره رهنما

پیمان قاسمکنی (همسر سابق بهاره رهنما): در چند باری که بازی های او را در تئاتر دیدم، تازه متوجه استعدادش شدم. قبل از آن می دانستم بازیگر خوبی است، اما معتقد بودم که در جاهایی دارد خودش را تکرار می کند، اما در چند کار اخیری که از او دیده ام، متوجه شدم که او توانایی هایی دارد که دیده نشده است و حتی من که به او نزدیک هستند، ندیده اند.»
پیمان قاسمکنی: زمانی که فیلمنامه نویسی را شروع کردم به شدت به این حرفه متعصب شدم و همیشه می گفتم من بازیگر نیستم، فیلمنامه نویس هستم در مقابل پیشنهادات بعضی ها که می گفتند بازیگری کن. آقای داودنژاد بهاره را در فیلم دیگری دیده بود و قرار بود در یک فیلم عاشقانه بازی کند. من و بهاره رهنما در آن زمان نامزد بودیم. آقای داودنژاد اصرار داشت که نقش بهاره را خودم بازی کنم اما قبول نکردم تا اینکه بعد از حدود دو هفته به من گفت این فیلم خیلی فیلم عاشقانه ای است و هر پسری که شما را بازی کند دیالوگ های عاشقانه زیادی می گوید. به نامزدت و سخنان او مرا وادار کرد این شد که بازی در فیلم «عاشقانه» را پذیرفتم و با پول ازدواج کردیم».

بیشتر بخوانید  متن آهنگ دو تا ستاره از ماکان بند ( Macan Band


بازیگر / بهاره رهنما

در دسامبر 2014، پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما از نادر فتورچی به دلیل پست های فیس بوک خود شکایت کردند که در آن بهاره رهنما (همسر قاسم خانی در آن زمان) متهم به فرصت طلبی برای کسب شهرت بود. همچنین کاسمکنی یادداشتی در خصوص این شکایت در فضای مجازی منتشر کرد. پس از این فرجام خواهی فتورچی به دادگاه معرفی شد اما با قرار وثیقه آزاد شد و رحمان در نهایت موافقت کرد.

ویدیوی هیجان انگیز

بهاره رهنما در ویدئویی اینستاگرامی درباره وضعیت مالی خود گفت: البته با این همه سال کار، طبیعی است که در این سن و سال، آسایش مالی داشته باشم. هر فردی که پس از 30 سال کار نتواند آسایش و آسایش خود و خانواده اش را فراهم کند، فردی درمانده است، این سخنان رهنما واکنش ها و انتقادات بسیاری را از سوی او به همراه داشت و در نهایت میزان انتقاد مخاطبان رهنما را باید درک کند. کلمات ویدیو .


بازیگر / بهاره رهنما


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *