مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بلیط لحظه آخری استانبول

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اگر این روزها قصد سفر دارید، سفر به استانبول را به شما پیشنهاد می کنیم. استانبول بزرگترین شهر ترکیه است که از نظر جاذبه گردشگری در رتبه سوم جهان قرار دارد. این شهر زیبا در تمام طول سال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

جاذبه های تاریخی در معماری بناهای قدیمی، طبیعت زیبا، مراکز خرید، غذاهای عالی و همچنین فرهنگ و مهمان نوازی مردم استانبول از دلایل جذابیت این شهر است. استانبول نیز یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین ایرانیان است. تور استانبول و بلیط استانبول یکی از پرفروش ترین خدمات شرکت های مسافرتی در ایران می باشد. عدم نیاز به اخذ ویزای ترکیه برای مسافران با پاسپورت ایرانی کی نزدیکی جغرافیایی ایران و ترکیه زیاد تشابهات فرهنگی زیاد ترکیه و ایران وجود برندهای اروپایی و آمریکایی بدون شعبه در ایران، استانبول را به یکی از مقاصد اصلی تبدیل کرده است. برای ایرانیان و خرید کنید علاوه بر این، با وجود ارزش بالای دلار در برابر ریال و محدودیت سفرهای اروپایی و همچنین کاهش اخیر ارزش لیر و نزدیکی آن به واحد پول ایران، سفر به استانبول یک سفر اروپایی ارزان و اقتصادی است.

در این مطلب شما را با هواپیما به سفری ارزان به استانبول می بریم.


بلیط استانبول

در وب سایت bono.ir امکان رزرو بلیط هواپیما لحظه آخری در تمامی مسیرهای خارجی و داخلی با بهترین قیمت وجود دارد. اولین قدم برای سفر به استانبول رزرو کردن است بلیط هواپیما استانبول است. برای جستجو و مشاهده لیست پروازها، فقط نقطه شروع و مقصد سفر در سایت است خوب جستجو کنید تا لیستی از تمامی پروازها در مسیر مورد نظر را با جزئیات کامل از جمله قیمت، زمان پرواز، ایرلاین، تعداد صندلی های رزرو شده و غیره مشاهده کنید. نقشه چارتر تهران استانبول استانبول این یکی از محبوب ترین بلیط های چارتر آژانس است.

بیشتر بخوانید  هتل شیک و لوکس هبتور گرند ، دبی


بلیط لحظه آخری استانبول

رزرو بلیط استانبول در لحظه آخر امکان پذیر است سفر ارزان به استانبول شما را ایمن خواهد کرد. در حال حاضر از 6 شهر ایران از جمله تهران (فرودگاه امام خمینی)، شیراز، تبریز، مشهد، ارومیه و اصفهان پروازهای مستقیم به استانبول وجود دارد. امکان رزرو آنلاین هر دو نوع بلیط چارتر استانبول من نقشه سیستم استانبول موجود در Bono. به سفر ارزان به استانبول ما خرید را ارائه می دهیم بلیط چارتر استانبول به جز روزهای خاص و تعطیلات مانند کریسمس یا نوروز، تقاضا برای سفر به استانبول در حال افزایش است و قیمت بلیط سیستمی استانبول ممکن است مناسب تر باشد. شما هستید خرید بلیط لحظه آخری استانبول در سفر پول زیادی پس انداز خواهید کرد. قیمت ها در روزهای مختلف سال بر اساس تقاضا برای هر پرواز بلیط چارتر هواپیما مسیر دائماً در حال تغییر است تا آخرین ساعتی که می توان پرواز را به صورت آنلاین رزرو کرد. در مواقعی که با نزدیک شدن به زمان پرواز به استانبول، تعداد صندلی های خالی زیاد است، به این معنی است که معمولا در روزهای خلوت تر در روزهای نزدیک به تابستان، امکان رزرو بلیط استانبول در لحظه آخر وجود دارد. کافی است در لحظه آخر بلیط هواپیما را بدانید برنامه Bono بر روی گوشی خود نصب کنید تا از قیمت پرواز لحظه آخری در مسیرهای مختلف مطلع شوید. همچنین می توانید قیمت بلیط استانبول را در سایت بونو دنبال کنید. در مجتمع توریستی بونو پشتیبانی 24 ساعته آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما می باشد.


بلیط لحظه آخری استانبول

مزایای رزرو بلیط هواپیما استانبول در لحظه آخر از بونو

  • خرید بلیط ارزان لحظه آخری استانبول در ایام مختلف سال
  • امکان مقایسه پروازهای مختلف در تاریخ مورد نظر از نظر زمان، قیمت و نوع هواپیما
  • امکان استرداد بلیط استانبول در اکثر موارد به دلخواه
  • پشتیبانی 24 ساعته در صورت نیاز به کمک


رزرو هتل در استانبول

پس از رزرو بلیط لحظه آخری استانبول، به این آدرس مراجعه کنید رزرو هتل در استانبول در حال آمدن است برای یک سفر مقرون به صرفه به استانبول، هنگام رزرو هتل در استانبول باید به چند نکته توجه کنید:

1- دسترسی به هتل به مرکز شهر و مکان هایی که قصد بازدید از آن را دارید.

دسترسی خوب به هتل و نزدیکی آن به میدان تقسیم، خیابان استقلال یا مراکز خرید اصلی باعث صرفه جویی در زمان محدود سفر می شود.

2- دسترسی هتل به مترو

با توجه به نرخ بالای حمل و نقل تاکسی در استانبول، اگر بودجه سفر شما محدود است، نزدیک بودن به هتل مترو یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنید. قبل از رزرو هتل، فاصله تا نزدیکترین ایستگاه مترو را بررسی کنید و مطمئن شوید که می توانید تمام نقاط استانبول را با مترو کاوش کنید.

3- نظرات هتل را در سایت های مرجع مانند booking یا tripadvisor بررسی کنید و نظرات مهمانان قبلی هتل را بررسی کنید بله رزرو هتل در استانبول بهترین انتخاب را داشته باشید.

یکی از راه های سفر به استانبول رزرو تور استانبول است. تور استانبول در مجموعه بونو به صورت یک پکیج کامل به مسافر ارائه می شود و هم در هزینه های سفر نهایی و هم در وقت شما در برنامه ریزی سفر صرفه جویی می کند. تور استانبول نیز یکی از محبوب ترین خدمات گردشگری در ایران است.


تور لحظه آخری استانبول

تورها نیز مانند بلیط هواپیما با نزدیک شدن به تاریخ سفر و حریم خصوصی پروازها و هتل ها در حال کاهش هستند. البته در بن با دسترسی به تمامی پروازها و تعداد زیادی هتل در استانبول را می توان در طول سال رزرو کرد. تور لحظه آخری استانبول وجود دارد. با رزرو تور ارزان استانبول بودجه بیشتری برای تفریح ​​و خرید بیشتر در این شهر خواهید داشت.

اگر تور لحظه آخری استانبول را از طریق بونو رزرو کنید، تمامی خدمات مورد نیاز برای سفر به استانبول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بلیط رفت و برگشت استانبول استانبول رزرو هتل فرود ترانسفر رفت و برگشت از فرودگاه .بیمه مسافرتی شهری تور استانبول با یک وعده غذا. اگر در لحظه آخر تور استانبول را رزرو کنید، خدمات بیشتری نسبت به خرید بلیط استانبول و رزرو هتل در استانبول دریافت خواهید کرد، البته معمولا با قیمت کمتر. برای تورهای لحظه آخری استانبول می توانید اینستاگرام بونو را دنبال کنید یا با کارشناسان فروش بونو تماس بگیرید.


بلیط لحظه آخری استانبول


بلیط لحظه آخری کیش

کیش آنلاین یکی از قدیمی ترین و بهترین سایت های نقشه لحظه آخری است. ارزان ترین قیمت ها به همراه پشتیبانی 24 ساعته و ساعات کاری بالا برای فروش بلیط لحظه آخری از ویژگی های این سایت می باشد. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید پیشنهاد می کنیم بلیط کیش را در لحظه آخر از سایت کیش آنلاین تهیه کنید.

یکی از پرترددترین مسیرهای کشور به جزیره کیش و از کیش می باشد.

این امر باعث شده است که حتی در آخرین دقایق سال که تعداد مسافران بیشتر است، قیمت بلیت بالا باشد، اما برعکس، با کاهش تقاضا برای این خط، بلیط لحظه آخری کیش به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و بلیط ارزان کیش بلند می شود.

شماره تماس: 09120887099


بیشتر بخوانید  به دیدنی های دیده نشده ایران سفر کنیم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *