مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بسکتبال المپیک توکیو / نیمه اول: ایران 30-46 جمهوری چک

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تیم ملی ایران در دیدار افتتاحیه مسابقات بسکتبال المپیک به مصاف جمهوری چک رفت.

به گزارش ایسنا ، از ساعت 5:30 امروز (یکشنبه) 23 آگوست 1400 ، تیم ملی بسکتبال ایران در بازی افتتاحیه المپیک بسکتبال توکیو 2020 به مصاف جمهوری چک رفت.

تیم ملی ایران بازی را با حامد حدادی ، مد صمد نیکخا هر بهرامی (کاپیتان) ، محمد جمشیدی ، بهنام یاهچالی و ارسلان کاظمی آغاز کرد.

جمهوری چک نیز با ترکیب اصلی بالوین ، بوهاشیک ، ساتورانسکی ، سهنال و وسلی وارد زمین شد.

کوارتر اول: 25-19 جمهوری چک

در ابتدای بازی هر دو تیم با ثبات کار می کردند و چک با 6 دقیقه تا پایان این کوارتر 10 بر 9 از ایران پیش بود. در حالی که چک 15-11 جلو بود ، خطای پرتاب ارسلان ایران به 12 امتیاز کاهش یافت.

در پایان این کوارتر ، جلالپور جایگزین جمشیدی شد تا فرم بهتری به دفاع ایران بدهد ، اما این جمهوری چک بود که با سه امتیاز 14-14 شوت زد. این کوارتر 25-19 به سود جمهوری چک به پایان رسید.

سه ماهه دوم:

با از سرگیری بازی “بالوین” ، ستاره آینده دار جمهوری چک عملکرد خوب خود را در زیر سبد ایران ادامه داد تا اختلاف را به 9 امتیاز برساند و جمهوری چک را با اختلاف 19-28 پیش ببرد. شاهین طبع بلافاصله استراحت کرد و اختلاف را به 11 امتیاز رساند. عملکرد ضعیف حدادی در زیر این سبد باعث شد تا بالوین و ساتورانسکی با دو امتیاز و کلاه ایمنی خود جمهوری چک را با نتیجه 38-22 پیش ببرند تا ایران بتواند دوباره وقت استراحت را درخواست کند.

بیشتر بخوانید  افت ۷ هزار واحد ی شاخص بورس

با ورود هر دو تیم به زمین ، فشار کل زمین مدافعان چک باعث شد که جاهچالی و جمشیدی نتوانند تعداد اشتباهات ایران را افزایش دهند. در اواسط این کوارتر ، گرامپی پور جایگزین حدادی شد تا دفاع ایران را در زیر سبد بهتر کند ، اما این اتفاق نیفتاد. چک ها با عملکرد استثنایی در کار تیمی و شوت های سه امتیازی اختلاف را به 16 امتیاز رساندند و نیمه اول را 46 بر 46 برنده شدند.

در جریان …

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *