مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بستری شدن ۲۱ مبتلا به کرونا در اردبیل / ثبت ۱ فوتی جدید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به وضعیت و آمار کرونایی در استان اردبیل، گفت: در شبانه‌روز گذشته، ۲۱ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند که تعداد بیماران بستری به ۱۵۲ نفر رسید.

او افزود: در این مدت خوشبختانه ۴۰ بیمار با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند و ۵۷ بیمار نیز به‌صورت سرپایی تحت نظر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: ۴۵ بیمار مبتلا به کرونا در شرایط نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و متاسفانه ۱ بیمار کرونایی نیز در شبانه‌روز گذشته فوت کرده است.

حبیب زاده بیان کرد: در عین حال یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۵۱۴ دُوز واکسن در استان اردبیل به مراجعان تزریق شده است که ۱۵ هزار و ۸۲۸ نفر، از واجدان شرایطِ دوز سوم واکسن بودند.

دانشگاه علوم پزشکیِ اردبیل با هشدار درباره احتمال گسترشِ دوباره شیوع کرونا در استان از همه شهروندان خواست استفاده از ماسک و تزریق هر دو دُوز واکسن کرونا را جدی بگیرند.

براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های مشگین شهر و نیر در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، خلخال، گرمی، بیله سوار، اصلاندوز، سرعین، کوثر و نمین در وضعیت آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید  انفجار اتوبوس مسافربری در عراق/ زائران ایرانی هم کشته و زخمی شدند؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *