مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بزرگترین تبلت دنیا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گفته کارشناسان، این اولین تبلت در جهان است که با صفحه نمایش 27 اینچی ساخته شده است و از این نظر می توان آن را بزرگتر از رایانه های شخصی دانست.

بزرگترین تبلت

بزرگترین تبلت در حال حاضر آیپد اپل در بازار جهانی به فروش می رسد که با صفحه نمایش 10 اینچی، بدنه باریک و ظاهری زیبا عرضه می شود، البته تبلت های مشابه بسیاری از شرکت های دیگر در بازار وجود دارد.

اما آیا تا به حال به اندازه های دیگر این محصول فکر کرده اید؟ در دنیای تبلت ها، اندازه صفحه نمایش تنها یک یا دو اینچ تغییر می کند، اما لنوو در این زمینه محصول جدیدی به نام Horizon تولید کرده است که در پایان ماه جاری با قیمت 1500 دلار عرضه می شود و با تمامی تبلت های موجود در بازار سازگار خواهد بود. بازار متفاوت است

بزرگترین تبلت دنیا

با این تبلت کاربر یک موس و کیبورد بی سیم دریافت می کند و از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای آن می توان به سیستم عامل ویندوز 8 با قابلیت اجرای بیش از 4 میلیون ابزار و برنامه، دو پورت USB، چهار بلندگوی با کیفیت و یک وب کم در قسمت بالایی به یک ترابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه، ورودی هدفون و میکروفون، 8 گیگابایت رم و خروجی HDMI اشاره می کند.

برای این یک تبلت بزرگ این پردازنده از پردازنده i5 اینتل استفاده می کند که در لپ تاپ ها نیز استفاده می شود. کاربران همچنین در صورت پرداخت 200 دلار بیشتر می توانند آن را با پردازنده i7 دریافت کنند.

بیشتر بخوانید  این سلبریتی های مدرن در ماه می متولد شدند!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *