مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

برگزاری نمایشگاه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور در شیراز

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، دکتر محمدجواد راعی با اشاره به سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری در 21 تیرماه 1381 و اهمیت مبارزه جدی با قاچاق کالا و پول، افزود: بر اساس با دستور صریح رئیس جمهور و استاندار فارس مورخ 11 تیرماه نمایشگاهی با موضوع مبارزه با قاچاق محصولات بهداشتی در شیراز برگزار می شود.

وی پدیده قاچاق را به هر شکلی برای ساختار اقتصادی کشور مضر دانست و ادامه داد: گسترش قاچاق کالاهای سلامت محور علاوه بر آسیب های اقتصادی، تهدیدی برای سلامت افراد جامعه نیز به دنبال دارد.

رئیس گروه مبارزه با قاچاق فرآورده های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با اشاره به لزوم اطلاع رسانی جدی مردم از عوارض و تهدیدات استفاده از کالای قاچاق در حوزه سلامت، افزود: این نمایشگاه در بلوار کریمخان زند برپا شده است. جنب ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و به مدت 4 روز از تاریخ 20 لغایت 24 تیرماه 1401 برگزار می گردد.

«ابراهیم کرامت فر» با اشاره به اینکه در یکی از غرفه های این نمایشگاه تعداد زیادی کالای قاچاق غیرمجاز و بهداشتی کشف شده در معاونت غذا و دارو در معرض دید عموم قرار گرفته است، افزود: در قسمت دوم این نمایشگاه، کارخانه ها و شرکت های تولیدی متعدد فعال در استان فارس برای ارائه محصولات سلامت محور خود دعوت شدند.

بیشتر بخوانید  نیازمند پوست اندازی جدی در والیبال هستیم/ اشتباه پشت اشتباه رخ داد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وی یکی از محورهای برگزاری این نمایشگاه را آموزش و راهنمایی مردم برای تشخیص کالاهای سلامت محور با اصالت از کالای قاچاق عنوان کرد که با راهنمایی کارشناسان دانشگاه و آموزش نحوه استفاده از «تی تک» انجام می شود. ” سیستم.

کرامت فر افزود: در این نمایشگاه روش های تشخیص اصالت دارو، تجهیزات پزشکی و کالاهای وارداتی و همچنین تعیین اصالت غذا و نوشیدنی بر اساس سامانه مجوزهای بهداشتی آموزش داده می شود.

رئیس گروه مبارزه با تجارت کالاهای سلامت محور، مشکلاتی از قبیل کبد، کلیه، قلب، چشم و سایر بیماری های جسمی را که سلامت مصرف کنندگان این کالاها را تهدید می کند، برشمرد و دستور داد: با قاچاق سلامت مبارزه جدی شود. در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه نیازمند همکاری و همکاری همه نهادهای مسئول است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *