مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

برکناری 3 ساله رئیس تیم پاورلیفتینگ هیئت کرمانشاه – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به گزارش روابط عمومی فدراسیون پرورش اندام و پرورش اندام ، کمیته انضباطی فدراسیون عصر چهارشنبه هفتم تیر با حضور کلیه اعضا و حسن کرباسی دبیر فدراسیون و در پایان جلسه کمیته کمیته رأی داده شد

به دنبال شکایت داوران فدراسیون از هادی رستمی ، رئیس تیم پاورلیفتینگ هیئت کرمانشاه به دلیل ضرب و شتم ، وی به مدت 3 سال از حضور در همه مسابقات محروم شد و اجازه هیچ سمت و سمت را ندارد.

علاوه بر این ، با توجه به شکایت سعید کاکولکی از جواد جوادی فر ، مربی تیم پاورلیفتینگ هیئت کرمانشاه و سایر ورزشکاران این تیم ، جوادی فر به دلیل جریمه 10 میلیون تن از کلیه سمت های رسمی خود در فدراسیون محرومیت و تیم کرمانشاه جریمه شد. یک سال … همچنین ، کلیه ورزشکاران این تیم تعهد کتبی دادند.

بعلاوه ، به دنبال شکایت خانم صداقت از مربی بدنساز به دلیل تجویز دارو برای کودک متقاضی ، این مربی از کلیه سمت های مربیگری وی برکنار شد.

محرم عبدی پور ، رئیس کمیسیون انضباطی درباره شكایت شورای بدن سازی تهران از مجید امانی تصریح كرد: مجید امانی به دلیل تجدیدنظر در شورای بدن سازی و پرورش اندام استان تهران از یك سال محروم شد. البته این تعلیق است و در صورت تکرار ، حکم اجرا می شود.

همه کسانی که برداشته و برداشته شده اند حق اعتراض دارند و می توانند تجدید نظر کنند.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  داوران جشنواره ملی نقش تن پوش - آژانس مهر ایران و اخبار جهان ارائه شدند
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *