مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

داوران جشنواره ملی نقش تن پوش – آژانس مهر ایران و اخبار جهان ارائه شدند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، مریم کهوند ، بیتا بهرامی ، مهناز امیر معز ، بهنام محمدی ، پیمان پاکزاد ، سمیه شیخی و نازنین بیاتی به عنوان اعضای کمیته انتخاب و داوری این جشنواره معرفی شدند.

مریم کهوند عضو دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه هنر و مدیر گروه گرافیک و تصویرگری این دانشگاه است. بیتا بهرامی قصر عضو هیئت علمی دانشکده هنر اراک ، فارغ التحصیل دانشگاه هنر ، طراح لباس و لباس و رئیس هیئت مدیره انجمن ملی تزئینات و لباس مد است. مهناز امیر معز ، فعال مد و لباس ، عضو و دبیر هیئت مدیره اتحادیه پوشاک تهران است. بهنام محمدی فارغ التحصیل هنر ، طراح ، تولید کننده لباس و صاحب برند است. پیمان پاکزاد در زمینه مد و لباس ، تولید کننده و صاحب یک برند لباس فعال است. سمیه شیخ ، دانش آموخته دانشگاه هنر ، طراح و صاحب برند روسری و روسری است. نازنین بیاتی بازیگر سینما با تجربه در زمینه طراحی لباس و صحنه نگاری است.

هیئت داوران هشتمین دوره جشنواره نقش تنپوش ابتدا 111 اثر را از بین بیش از 1000 اثر برای شرکت در نمایشگاه انتخاب کردند و در طی مراحل ، پس از دریافت مشاوره در مورد اجرای انتخاب شده و نهایی ، آثار را ارزیابی کردند و رتبه های منتخب را تعیین کردند.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره ، جوایز نقدی این دوره از جشنواره در هر یک از بخش های “تی شرت” و “روسری و شال” تا رتبه های اول تا سوم به ترتیب 4 ، 2 و 1 میلیون تومان خواهد بود. همچنین ، در بخش عفاف و حجاب دو اثر قابل ارزیابی ارائه می شود.

بیشتر بخوانید  صعود ۱۵ هزار واحدی شاخص بورس/ فرابورس کانال جدید فتح کرد

هشتمین جشنواره نقش تن پوش به همت معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و خانه هنرمندان ایران و همچنین با حمایت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، معاون وزیر فرهنگ ، کارگروه ، ستاد فناوری های نرم و فن آوری های هویت و زیر نظر دبیر امین مختاری در تابستان 1400 برگزار می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *