بررسی نیسان 370Z ما برای 2015 اتوماتیک نیستیم


نیسان نسخه ای با گیربکس اتوماتیک Nismo 370Z را در سال 2015 معرفی کرد که البته جای تعجب ندارد. زیرا حدود 60 درصد از مشتریان غیر Nismo 370Z از گیربکس 7 سرعته اتوماتیک با پدال استفاده می کردند.

در مدل قبلی موتور 3.7 لیتری V6 با قدرت 350 اسب بخار تنها با گیربکس 6 سرعته دستی عرضه می شد. در عین حال گیربکس اتوماتیک شرایط بسیار خوبی را ایجاد می کند و برای دنده های پایین تر متناسب با دور موتور همیشه خوب عمل می کند.

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

به عنوان دلیلی که مشتریان شروع به استفاده از این گیربکس کردند، باید گفت که گیربکس اتوماتیک سریعتر کار می کند. نیسمو 370Z در 9.4 ثانیه به حداکثر سرعت 96.6 کیلومتر در ساعت و یک چهارم مایل در 13.6 ثانیه با حداکثر سرعت 59.70 کیلومتر در ساعت می رسد. آماری که به ترتیب 0.3 یا 0.1 ثانیه سریعتر از Nismo 370Z با گیربکس دستی است.

در چند سال اخیر، مدل غیر اتوماتیک 370Z با حداکثر سرعت 173.8 کیلومتر در ساعت به سرعت 96.6 کیلومتر در ساعت در 6.4 ثانیه و یک چهارم مایل در 1.13 ثانیه رسیده است. همچنین مدل های نیسموی با گیربکس دستی قادر به شتاب گیری پس از نمونه های غیرنیسمویی خود نبودند.

سریع ترین مدل Z گیربکس دستی در 8.4 ثانیه به سرعت 96.6 کیلومتر در ساعت می رسد که 0.3 ثانیه از Nismos جلوتر است. ما مدل نیستیم نیز سنگین تر است. به عنوان مثال، خودروی Nismo-Automatic که در اینجا تست شده است، وزنی در حدود 38 کیلوگرم و وزن 1566 کیلوگرم دارد.

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

علاوه بر عملکرد، ویژگی سیستم انتقال مانع از خارج شدن ما از همه فعالیت ها می شود. البته هنگام ورود به دنده پایین تر با فشار دریچه گاز تشویقی از طریق ستون شفت پدال در سمت چپ، گیربکس ترسی از نزدیک شدن به خط قرمز اطراف موتور ندارد، اما در عین حال کیفیت تعویض دنده چندان هم نیست. یکسان. باشه.

بیشتر بخوانید  نوشته روی لباس ترلان پروانه سوژه کاربران شد

علاوه بر این، تنها دو حالت کار وجود دارد. رانندگی و دستی. هیچ حالت ورزشی خاصی برای تعویض دنده وجود ندارد. همچنین لازم به ذکر است که استفاده از گیربکس 7 سرعته اتوماتیک در مدل Z 2009 بسیار کارآمد بود، اما در زمانی که گیربکس های اتوماتیک دوکلاچه در خودروهایی مانند پورشه کایمن و آئودی TT معرفی می شوند، ممکن است. خیلی قابل توجه نباشد؛ این گیربکس همچنین کمتر از سطح سیستم های 8 سرعته اتوماتیک است که در مدل هایی مانند Dodge Challenger R / T Skate Pack و شورولت کوروت وجود دارد.

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

در سایر تست های عملکرد، Nismo Z آمار متناقضی را نشان می دهد. ترمزهای بزرگ 14 اینچی دیسکی دارای کالیپرهای 4 پیستونی در جلو و 13.8 اینچی دیسکی با کالیپرهای 2 پیستونی در عقب هستند. به طور کلی، سیستم ترمز به خوبی کار می کند و خودرو را از حداکثر سرعت 112.65 کیلومتر در ساعت در فاصله 55.47 متر متوقف می کند که مطابق با سایر مدل های Z آزمایش شده است.

پدال ترمز نیز بسیار محکم و قابل اطمینان کار می کند. در همین حال، استفاده از تایرهای بریجستون Putenza S001 کاهش قابل توجهی را در تست پیچ ها نشان می دهد و چسبندگی جانبی از 0.99 گرم در نیسموس قبلی به 0.92 گرم کاهش یافته است. البته این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گیرد. تست های این دو خودرو در دو مسیر متفاوت انجام شد.

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

از آمار عملکرد که بگذریم، شاسی نیسمو Z نیز به ارتباط لازم بین راننده و سطح جاده دست نمی یابد.

بیشتر بخوانید  دعوای جنجالی 3 بازیگر بر سر محاکمه!

در این بین زمانی که با این خودرو در شهر رانندگی می کنید، گیربکس اتوماتیک بر عملکرد آن نظارت می کند و امکان بررسی بیشتر کابین وجود دارد. رانندگی خشک و کابین پر سر و صدا از ویژگی های این نیسمو است.

داخلی اتوماتیک نیسان 370Z NISMO 2015

داخلی اتوماتیک نیسان 370Z NISMO 2015

کابین این خودرو جدای از پوست روباه و نقش های قرمز رنگ در گوشه ها، نمایانگر دوره زمانی آن است. ممکن است بسیاری از مشتریان به روش جدیدی برای دسترسی به سیستم ناوبری علاقه مند باشند، اما نمایش اطلاعات در کنترل پنل در مقایسه با بسیاری از مدل های رقیب در سطح بسیار پایینی قرار دارد.

مواردی مانند تنظیم دستی صندلی، سطوح خالی روی کنسول میانی و پلاستیک سخت به کار رفته در این خودروی 47740 دلاری هنوز ناشناخته هستند، صرف نظر از اینکه چقدر به ظاهر روی پیست متمرکز شده اند. در این میان، دو چیز در داخل کابین بیشتر به هم متصل شده اند: صندلی های ریکاردو با درزهای مناسب و قطعاتی با چرم فوک روی فرمان.

داخلی اتوماتیک نیسان 370Z NISMO 2015

بررسی نیسان 370Z ما برای 2015 اتوماتیک نیستیم

داخلی اتوماتیک نیسان 370Z NISMO 2015

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

ما Z نیستیم عالی به نظر می رسد، اما شگفت انگیز است. همه Nismos Z های 2015 از طراحی بیرونی عمیق تری بهره مند شده اند که دارای عناصری مانند اسپویلر در عقب عقب، تودوزی بازطراحی شده و استفاده از الگوهای قرمز زیبا در پایین بدنه و آینه ها است.

چرخ های کربنی ۱۹ اینچی Rais و فریم های تیره اطراف چراغ های جلو حال و هوای بدی را برای این خودرو ایجاد کرده است. خوشبختانه، دریچه های اگزوز بزرگ سال گذشته هنوز سر جای خود هستند.

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

بیشتر بخوانید  خرید یک محصول اروپایی با کلی جایزه و تخفیف

نیسان انتظار دارد 20 درصد از مشتریان 370Z برای سال 2015 مدل Nismo را انتخاب کنند که حدود 10 درصد بیشتر از سال قبل است. همچنین تخمین زده می شود که یک سوم مشتریان برای گزینه گیربکس اتوماتیک 1300 دلار بپردازند.

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

مشخصات نیسان 370Z

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل عقب، 2 سرنشین، 2 هاچ بک.
  • قیمت مدل آزمایشی: 47,740 دلار (قیمت مدل پایه: 44,115 دلار).
  • نوع موتور: DOHC V6 با 24 سوپاپ، محفظه و رویه آلومینیومی، انژکتور مستقیم سوخت.
  • حجم: 3696 سی سی.
  • قدرت: 350 اسب بخار در 7400 دور در دقیقه.
  • گشتاور: 2374 نیوتن متر در 5200 دور در دقیقه.
  • گیربکس: 7 سرعته اتوماتیک با گیربکس دستی.
موتور 3.7 لیتری V-6 نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

موتور 3.7 لیتری V-6 نیسان 370Z NISMO اتوماتیک 2015

ابعاد:

  • فاصله محوری: 2/55 متر.
  • طول دستگاه: 4/331 متر.
  • عرض: 1/869 متر.
  • ارتفاع: 1/316 متر.
  • وزن کل: 1566 کیلوگرم.

تست های سرعت:

  • از صفر تا 96.6 کیلومتر در ساعت: 9.4 ثانیه.
  • صفر تا 160/9 کیلومتر در ساعت: 12 ثانیه.
  • از صفر تا 225.3 کیلومتر در ساعت: 28.5 ثانیه.
  • شروع بین 8 تا 96.6 کیلومتر در ساعت: 2.5 ثانیه.
  • ربع مایل: 13.6 ثانیه با حداکثر سرعت 59570 کیلومتر در ساعت.
  • سرعت نهایی (تخمین زده شده در آزمایش): 249/45 کیلومتر در ساعت.
  • فاصله ترمز از سرعت 112.6 کیلومتر بر ساعت: 4759.47 متر.
  • چسبندگی در پیچ های 300 فوتی: 92 گرم.

مصرف سوخت:

  • آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده تخمین می زند: 12.4 لیتر در شهر و 0.59 لیتر در بزرگراه در هر 100 کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: 13.8 لیتر در 100 کیلومتر.


دیدگاهتان را بنویسید