مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دعوای جنجالی 3 بازیگر بر سر محاکمه!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


پولاد کیمیایی نوشت: وقتی حقیقت آزاد نباشد، آزادی حقیقت وجود ندارد. دادگاه های بزرگ کار آدم های کوچک نیست.

پولاد کیمیایی فرزند گیتی پاشایی و مسعود کیمیایی هستم. «این بازیگر و کارگردان سینما با افتخار استعفای خود را در جشنواره فیلم آتش اعلام می کند.


بازیگر ایرانی / شهاب حسینی

دو سال پیش و پس از انصراف مسعود کیمیایی از جشنواره فیلم فجر به دلیل اتفاقات آبان ماه که موجی را در میان سینماگران ایجاد کرد و تعدادی از هنرمندان از جشنواره انصراف دادند، شهاب حسینی در گردهمایی سینمایی خود در این جشنواره به شدت از مسعود کیمیایی انتقاد کرد. انتقاد کرد. انتقادات شهاب حسینی از مسعود کیمیایی باعث شده است که خیل عظیمی از هنرمندان و مردم به انتقاد شدید از شهاب حسینی بپردازند و سخنان او را نامناسب بدانند. حالا پس از اینکه شب گذشته اعلام شد شهاب حسینی یکی از داوران سیمرغ ادبیات چهلمین جشنواره فیلم آتش است، پولاد کیمیایی که با فیلم «خیانت» در جشنواره امسال حضور دارد، از حضور در این جشنواره انصراف داد. . .

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی (زاده ۱۴ بهمن ۱۳۵۲) بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است. حسینی در سال ۱۳۸۷ برای بازی در فیلم سوپراستار، سیمرغ بلورین بهترین نقش اول مرد را از جشنواره فیلم آتش دریافت کرد. او در جشنواره فیلم کن در سال ۲۰۱۶ برای بازی در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن شد. او همچنین با بازی جدایی نادر از سیمین برنده خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی فیلم برلین 2011 شد.

بیشتر بخوانید  عکس نانسی عجرم بعد از عمل


بازیگر ایرانی / شهاب حسینی

پولاد فرزند مسعود کیمیایی کارگردان و خواننده ایرانی گیتی پاشایی در 23 تیر 1359 در تهران به دنیا آمد. فعالیت سینمایی او با فیلم لید (مسعود کیمیایی) به عنوان بازیگر در سال 1367 آغاز شد. او با حضور در آگهی بازرگانی پدرش از آلمان به ایران آمد و در ایران ماند و در نقش های دیگری در فیلم های پدرش ظاهر شد. به گفته برخی بهترین کار او بازی در سریال مرگ تدریجی یک رویا است که با گریمی خاص و نقشی متفاوت ظاهر شد.


بازیگر ایرانی / پولاد کیمیایی

مسعود کیمیایی (زادهٔ ۷ مرداد ۱۳۱۲ در تهران) فیلمساز، نویسنده و شاعر ایرانی است. قیصر کیمیایی یکی از معروف ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران است، کیمیایی یکی از چهره های مطرح سینمای ایران و از چهره های اصلی موج نو سینمای ایران است. او را نویسنده و کارگردانی تاثیرگذار می دانند که در شکل گیری اقتصاد سینمای ایران نقش بسزایی داشت. کیمیایی به عنوان استاد قهرمانی در سینمای ایران نیز شناخته می شود.چند فیلمساز دیگر آغازگر دوره ای بودند که موج جدیدی در سینمای ایران شناخته شد. بیشتر آثار کیمیایی از ژانر سیاسی اجتماعی است. او علاوه بر فعالیت های سینمایی، رمان و شعر می نوشت.


بازیگر ایرانی / مسعود کیمیایی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *