مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بررسی روند اجرای طرح تحول نظام سلامت با حضور وزیر بهداشت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بر اساس گزارش ها سرویس بهداشت و درمان خبرگزاری طبنا; ساخت این بیمارستان با 7 میلیارد تومان وام سفر مقام معظم رهبری در سال 1392 آغاز شد و تاکنون 35 درصد پیشرفت داشته است.

بر اساس این گزارش، در سال 1392 برای ساخت این بیمارستان 9 میلیارد و 200 میلیون تومان وام تخصیص داده شد و امسال 3 میلیارد و هفتصد میلیون تومان نیاز است که 2.5 میلیارد تومان آن تخصیص یافت.

وزیر بهداشت از بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد بازدید کرد

بر اساس این گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان را بررسی کرد.

هاشمی از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) بازدید کرد و در جریان اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان بود.

بررسی روند اجرای طرح تحول نظام سلامت با حضور وزیر بهداشت

نشست بررسی روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان خراسان شمالی

بر اساس این گزارش، پس از این بازدید، جلسه بررسی اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان با حضور وزیر بهداشت و اعضای هیئت مدیره و مسئولان دانشگاه در سالن شهید لنگری برگزار شد. امام رضا. (عج) بیمارستان بجنورد.

وزیر بهداشت در این گردهمایی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با علاقه و اشتیاق فراوان در صدد رفع مشکلات مردم است و این باعث افتخار ماست.

هاشمی با تاکید بر اینکه بخشی از عقب ماندگی حوزه سلامت در کشور به دلیل تخصیص ناکافی اعتبارات است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در عین جوانی یکی از دانشگاه های بسیار خوب است و عملکرد این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های شرق

بیشتر بخوانید  لیست بهترین پزشکان و متخصصان آرتروز و درد مفاصل در اصفهان

هاشمی تصریح کرد: با ارتقای خدمات درمانی در قالب طرح تحول سلامت از این پس چهره خدمات متفاوت و بهتر می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی همچنین بیان کرد: وزیر بهداشت حوزه سلامت را متحول کرده و نظام سلامت در این دوره قابل مقایسه با هیچ دوره ای نیست.

ابراهیم گلمکانی با تاکید بر اینکه مهمترین اصل توسعه ارتقای سلامت است، گفت: یکی از اهداف مهم دولت افزایش رضایتمندی مردم است و اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از خدمات ارزنده دولت است. ” “


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *