برای اینکه بعد از ازدواج عاشق همسرمان بمانیم چه کنیم؟


چگونه بعد از ازدواج عاشق شویم؟

زندگی بی عیب و نقص، بدون بحث و حوصله، فقط متعلق به داستان است. داستان یک شاهزاده و یک گدا که در نگاه اول عاشق هزار و یک تفاوت می شوند و تا آخر عمر عاشق می مانند، اما در دنیای واقعی عاشق شدن از این حرف ها سخت تر و آسیب زاتر است. ، اما نترس!
شما نمی توانید راهی را که آنها در پیش گرفته اند انتخاب کنید و برای همیشه عاشق بمانید. اگر باور ندارید، این چند راه را امتحان کنید. راه هایی که می توانند ساده و کوچک باشند، اما نادیده گرفتن آنها می تواند مانند این افراد مشکل ساز و خسته تمام شود.

اختلافات را فاش نکنید

با همسرت دعوا کردی؟ آیا سخت ترین روز زندگی خود را احساس می کنید و آیا دلتان می خواهد که آن همه غم را فریاد بزنید؟ گرفتن دست همدیگر! 10 دقیقه قبل از برداشتن تلفن به خود و این زندگی بدهید و داستان را با بهترین دوست خود یا در وبلاگ یا شبکه های اجتماعی مجاز به اشتراک بگذارید.
اولین دقایق تراژدی همیشه بدترین لحظات هستند، بنابراین به جای اینکه واکنش های بیش از حد نشان دهید یا ناراحتی خود را با دیگران در میان بگذارید، یک قلم و کاغذ در دست بگیرید و احساس خود را بنویسید. بعداً لازم نیست کاغذ را نگه دارید تا کاملاً آن را بردارید، بنابراین دیگر این احساسات را به خاطر نمی آورید.


عاشق یک زن بودن

فرشته نجات نباش

بسیاری از ما تشنه محبت دیگران هستیم. به همین دلیل ما دائماً آنها را دوست داریم و رابطه را پر از فداکاری می کنیم تا آنها گاهی احساسات خود را با ما در میان بگذارند و به خاطر ایمانشان به ما توجه کنند. اگر تا به حال خواسته یا ناخواسته این رفتار را داشته اید، بهتر است به آن فکر کنید. سعی کنید یک رابطه متعادل برقرار کنید. دوست داشتن و فداکاری مداوم بیش از طرف مقابل، چیزی جز خستگی و دلسردی نخواهد داشت. اگر می خواهید برای همیشه شاد باشید، خودتان را نادیده نگیرید و به اندازه خودتان در آن رابطه انرژی صرف کنید. تو نباید فرشته نجات همسرت باشی، بلکه باید دوست و همراه او باشی. پس همیشه کراوات نزنید.

بیشتر بخوانید  چگونه برای همسرمان ارزش قائل باشیم ؟

از کسی نصیحت نپرس

هرگز برای ایجاد رابطه و حل مشکلات با دو نفر از خانواده خود کمک نگیرید. خانواده و همسرتان نمی توانند مشاور خوبی باشند، زیرا هر یک از آنها به دلیل علاقه ای که به شما دارند ممکن است مورد قضاوت نادرست قرار بگیرند. از سوی دیگر، اگر نمی خواهید از روانشناس یا مشاور کمک بگیرید، فقط باید به زوج هایی مراجعه کنید که زندگی واقعاً موفقی دارند و سبک زندگی آنها بیشتر شبیه بقیه است.
البته مشکل فقط در ناتوانی این افراد در کمک به شما نیست، معمولا زمانی که زندگی شما پر از مشکلات است و زمانی که ناامیدانه با دیگران مشورت می کنید، تنها چیزی که می گویید جملات منفی، مشکلات و ایرادات طرفین است. . روانشناس و مشاور به دلیل تخصص و تجربه خود می داند که این مشکلات تنها بخشی از زندگی شماست و به دلیل شرایطی که دارید نمی توانید آن بخش بزرگتر یعنی شادی خود را بیان کنید، اما یکی از دوستان یا اعضای خانواده به اشتباه فکر می کنید. که تمام زندگی شما در این مشکلات است و امیدی به زندگی شما وجود ندارد.


عشق بعد از ازدواج

بر غم هایت بخواب

این ادعای ما نیست. در عوض، محققان دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، می گویند که مغز ما می تواند مشکلات ما را در هنگام خواب حل کند و آرامش ذهنی را به ما بازگرداند. می گویند به جای اینکه در هنگام ناراحتی واکنش های عجیب و غریب نشان دهید، به مغزتان استراحت دهید و چند دقیقه بخوابید.
قبل از تصمیم گیری مدتی به مغز خود فرصت دهید. چند دقیقه خواب یا پیاده روی بهترین کاری است که در حال حاضر می توانید انجام دهید و البته مطمئن ترین انتخاب برای رابطه شماست. اگر از نامزدتان ناراحت هستید به جای پیامک و دعوا تا صبح به رختخواب بروید و صحبت را به فردا بسپارید و اگر همسرتان ناراحت است به جای اینکه مشکل را چند دقیقه ای بزرگ کنید لباس زیر بپوشید. راه رفتن در اطراف.

بیشتر بخوانید  زندگی شاد چیست؟ چگونه شاد و معنی دار زندگی کنیم؟

شما هم مثل بقیه ممکن است هزار و یک مشکل داشته باشید، پس فکر نکنید که همه این مشکلات ناشی از اشتباهات همسرتان است و اخلاق عجیب او چیزی است که همیشه شما را آزار می دهد. اگر چنین ایده هایی داشته باشید، هیچ تفاوتی بین شما و افراد دیگر وجود نخواهد داشت. در حالی که شما به عنوان همسر او باید بتوانید به میزان قابل توجهی او را تقویت کنید و از کنار آنها بگذرید.
اگر چیزی واقعاً شما را آزار می دهد، سعی کنید به جای اینکه دائماً با آن روبرو شوید، آن را در طول زمان تغییر دهید. به یاد داشته باشید که عادات 10 ساله یک شبه تغییر نمی کند و اگر می خواهید همسری ایده آل و رابطه ای ایده آل داشته باشید، به او و عادت هایش فرصت دهید و تا زمانی که تغییر نکنند، کمک و پیروی را فراموش نکنید. از طرفی نباید سخنان او را زیر ذره بین قرار دهید. اگر بیش از حد مراقب باشید، حتی نحوه جویدن ناهار نیز برای شما به یک کابوس بزرگ تبدیل خواهد شد.

از این ویژگی مسری اجتناب کنید

طبیعت بد مسری است. اگر به این موضوع اعتقاد ندارید، به تجربیات قبلی خود نگاه کنید. کار با همکار چقدر شما را نسبت به محیط کارتان بدبین کرده است؟ یا وقتی با زوج های همیشه بد و سرکش در ارتباط هستید چقدر نسبت به زندگی خود بدبین و سرد هستید؟ چنین تغییراتی به کندی در رابطه شما اتفاق می افتد و گاهی اوقات بدون اینکه خودتان بدانید روی زندگی مشترک شما تأثیر می گذارد.
اگر می خواهید یک رابطه آرام داشته باشید، دوستان خانوادگی خود را از میان افراد آرام، موفق و شاد انتخاب کنید که به جای دلسرد کردن، به شما امید و انگیزه بیشتری می دهند. این فقط یک توصیه ساده نیست، محققان همچنین نشان داده‌اند که کسانی که با زوج‌هایی که طلاق گرفته یا طلاق گرفته‌اند رابطه نزدیک دارند بیشتر به جدایی فکر می‌کنند.

بیشتر بخوانید  تست شخصيت شناسي رنگ‌ها


عشق و محبت در زندگی زناشویی

برای 2 نفر تجربه داشته باشید

خوشبختی پس از ازدواج به معنای تجربه لحظاتی است که احساس محرومیت می کنید و برای انجام هر کاری روش مشترکی دارید. لازم نیست کار اضطراری انجام دهید. اگر دانشجو هستید و درس می خوانید، کتاب هایتان را بردارید و بروید مطالعه کنید. اگر به سلامتی و تناسب اندام خود اهمیت می دهید، شب یک ساعت با هم پیاده روی کنید و اگر می خواهید آشپزی کنید، تا جایی که می توانید کمک بگیرید.

شما مشق شب را دوست ندارید؟ خوب! کی دوست داره؟ نه شما و نه همسرتان ممکن است از چیزهایی مانند ظرف شستن، جارو کردن و گردگیری لذت نبرید، اما باید این کارها را هر روز انجام دهید و این تمام نیست. حالا یا دوتایی دور هم جمع می‌شوید و این کارها را با هم به پایان می‌رسانید یا با تقسیم کارها با هر یک از شما، بخشی از کار را به عهده می‌گیرید، اما اگر نمی‌توانید با آرامش به خانه بروید و این کارها روزمره هستند، هیچ نتیجه‌ای برای شما ندارند. شما غیر از دعواهای روزمره، باید به دنبال راه دیگری باشید.

راه سوم این است که از کسی که وظیفه اش نظافت خانه است کمک بگیرید. اگر تنها مشکل شما نفرت از کارهای خانه است و می توانید به چنین فردی هفته ای یک بار یا هر دو هفته یکبار پول بدهید، برای انجام کارهای عمومی خانه و سایر کارهای کوچک روزانه از او کمک بگیرید. شما می توانید این مشکل را به هر طریقی حل کنید، اما تگرگ و عصبانیت ناشی از گرد و غبار خانه منطقی نیست یا به تمیز کردن خانه کمک می کند.


دیدگاهتان را بنویسید