مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بدون برجا مشکلی در بازار ارز نداریم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه مطالبات ما از انگلیس وصول شده و حتی از این پول استفاده شده است، گفت: به مرور سایر وجوه بلوکه شده را اطلاع رسانی و اطلاع رسانی می کنیم. روند کار به خوبی اجرا می شود

علی صالح آبادی در حاشیه جلسه دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر نوسانات اخیر بازار ارز با بیان اینکه درآمدهای ارزی کشور نسبت به سال گذشته بهبود یافته است، توضیح داد: فروردین امسال وضعیت خوبی در بازار ارز داشتیم. حوزه درآمدهای ارزی

وی با بیان اینکه در فروردین ماه 11 میلیارد دلار ارز کنار گذاشتیم، افزود: وضعیت خوب است و خوشبختانه در تخصیص ارز نسبت به سال گذشته به جایگاه ارزشمندی رسیده ایم. صادرکنندگان اسکناس های خود را می آورند و قیمت ها در سامانه نیما کاملا ثابت است. بنابراین برای تامین منابع ارزی مشکلی نداریم.

صالح آبادی در پاسخ به این سوال که ارزهای بلوکه شده کشور در برخی کشورهای خارجی وجود دارد، گفت: درخواست های ما از انگلیس دریافت شد و حتی از آن پول استفاده شد. سایر موارد مسدود شده را به مرور اطلاع رسانی و اطلاع رسانی خواهیم کرد، باید گفت که روند کار به خوبی پیش می رود.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره سرنوشت مذاکرات هسته ای و تاثیر توافق یا اختلاف نظر با طرف های 1+4 بر بازار ارز ایران، گفت: ارقام اعلام شده برای آینده نرخ ارز دقیق و کارشناسی نیست. ارز کشور در سه سال اخیر که تحریم بودیم؟ به تازگی ظرفیت های تولید نفت و فرآورده های آن را به دوره قبل از تحریم برگردانده ایم.

بیشتر بخوانید  چرا طلا و سکه گران شد ؟ + ویدئو

صالح آبادی افزود: در زمینه فروش نفت به ارقام بسیار خوبی رسیده ایم و همه درآمدهای حاصل از فروش نفت را به دست می آوریم و اگر برجام هم نباشد، عرضه ارز در کشور به درستی انجام می شود و نخواهیم داشت. هر گونه مشکل در بازار ارز».

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *