مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با شاهزاده ی عطرهای زنانه و مردانه, لطیف تر زندگی کنید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


شاهزاده ی عطرهای جویسی را امتحان کنید

برترین ادکلان های زنانه و مردانه

یک عطر دیگر از Juicy Couture که بنا بر گفته شرکت سازنده در July 2013 در فروشگاههای منتخب ارائه شده است و از August 2013 به صورت سراسری عرضه خواهد شد .گفته می شود این عطر نیز همانند سایر عطرهای این برند چهره ای اغوا کننده از خود به جای خواهد گذاشت .

عطرهای زنانه و مردانه

نت ابتدایی این عطر ترکیبی است شاداب از نارنگی و توت فرنگی ، در نت میانی شاهد رایحه ای ترکیبی از گل ها ( پیچ امین الدوله ، یاسمن و گل یاس ) در قلب این عطر خوش بو خواهیم بود . نت پایانی این عطر دربرگیرنده عنبر ، کارامل ، وانیل و چوب صندل می باشد .

این عطر در حجم های ۵۰ و ۱۰۰ میل و به صورت Eau De Perfume عرضه خواهد شد که در بسته بندی آن یک سمپل ۵ میل Viva La Juicy و یک سمپل ۵ میل Viva La Juicy Noir موجود است .گفته می شود این عطر بعنوان شاهزاده ی عطرهای جویسی شناخته می شود ، شاهزاده ای که بی رقیب خواهد ماند.

5 رایحه شاهکار، مناسب روز عروسی

علاوه بر تمام کارهای انجام شده به روی عروس در روز عروسی ، از قبیل لباس و آرایش و تزئینات , بوی خوش عروس در این روز به یاد ماندنی بسیار مهم است و باید عروس در این روز رایحه ای به یاد ماندنی استفاده کند.در این مقاله مناسب ترین رایحه ی عطرها برای روز عروسی را به شما معرفی می کنیم:

استی لادر ( زیبا )

5 رایحه ادکلان شاهکار، مناسب روز عروسی

این عطر با ماندگاری در حدود ۱۰ ساعت به روی بدن شما ، یکی از رکورد، دارترین عطرها برای استفاده در روز عروسی به شمار می آید ، و این عطرشامل چندین رایحه از قبیل : گل همیشه بهار ، گل پرتقال ، گل رز ، زنبق ، یاسمن و … می باشد.

بیشتر بخوانید  مدل آرایش لب جدید 2018 سری 1 جذاب برای سلیقه های متفاوت

شانل

5 رایحه ادکلان شاهکار، مناسب روز عروسی

این عطر ، یکی از شاهکارهای مناسب برای روز عروسی می باشد و رایحه ای ترکیبی و بی عیب و نقص ، بسیار مناسب برای روز عروسی می باشد.

ورا وانگ

5 رایحه ادکلان شاهکار، مناسب روز عروسی

این عطر رایحه هایی دارد که بسیار مطبوع و دلنشین است و از آنجایی که بسیار مناسب عروس ها می باشد آن راعطر ملکه ها نیز می نامند و دارای رایحه هایی از قبیل : برگ سیب قرمز ، ریشه ی زنبق ، سیسیلی ترنج ، یاسمن ، سرو ، شکوفه ی پرتقال و… می باشد.

ژان پل ( کلاسیک )

5 رایحه ادکلان شاهکار، مناسب روز عروسی

این عطر از جذاب ترین عطرهای مخصوص عروسی می باشد که شامل رایحه های مختلف از قبیل : وانیل بورین ، نرگس ، وانیل ارکیده ، گل رز اصل ، کهربا و … می باشد .

خانم دیور چری

5 رایحه ادکلان شاهکار، مناسب روز عروسی

این عطر با ماندگاری طولانی جزو عطرهایی می باشد که بسیار مناسب عروسی هایی است که در فصل تابستان برگزار می شوند زیرا این عطر شامل رایحه های خنک می باشد.

Azzaro همراه با درخششی مدیترانه ای تقدیم به آقایان

Azzaro

Azzaro نسخه تابستانی خود را بانام ۲۰۱۳Chrome Summer تولید کرد. این عطر از اقیانوس مدیترانه الهام گرفته و ترکیبی از دریا و آسمان آبی می باشد.

رایحه تازه دریایی آن به همراه نتهای چوبی نمایانگر یک حس خاص و پیچیده است که آنرا تقدیم به آقایان می کند. نت اولیه آن از مرکبات و میان رایحه آن گرفته شده از دریاها همراه با عطر گلها و نرولی می باشد ودر نت پایانی آن بوی سدر ، پاپیروس و چای سیاه به مشامتان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  علل هیرسوتیسم و درمان عارضه پرمویی

۲۰۱۳Chrome Summer قسمتی از خانواده بویایی دریایی با رایحه آبزیان می باشد. بطری آِن در یک قالب هندسی زیبا با چشم اندازی از سایه های آبی و در اندازه ۱۰۰میل EDT است.

اسنشیال لاکوست (Essential Lacoste For Men) برای آقایان

 لاکوست

بوی خوش عطر شما است که شما راجذاب می کند و به شما شخصیت می دهد. دانستن رایحه های هر عطر بر اساس هرم عطرها امکان شناخت علایق شما را می دهد و براحتی می توانید عطر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. آرایشیک هر هفته عطری را برای شما معرفی می کند و این هفته نوبت عطر اسنشیال لاکوست (Essential Lacoste For Men) برای آقایان است.

 لاکوست

رایحه اصلی این عطر بوی چوب است. در سال ۲۰۰۵ درست شده است و رایحه اولیه آن ناشی از گیاه دارویی پرک هندی، ترنج، نارنگی، برگ گوجه فرنگی و در میانه فلفل و گل رز، در پایه آن نعنای هندی و چوب است.

دی وان دلچه گابانا (The One Dolce & Gabbana For Men) برای آقایان

 دی وان دلچه گابانا

بوی خوش عطر شما است که شما راجذاب می کند و به شما شخصیت می دهد. دانستن رایحه های هر عطر بر اساس هرم عطرها (برای شناخت رایحه عطرها اینجا را کلیک کنید) امکان شناخت علایق شما را می دهد و براحتی می توانید عطر مورد علاقه خود را انتخاب کنید. آرایشیک هر هفته عطری را برای شما معرفی می کند و این هفته نوبت عطر The One Dolce & Gabbana مخصوص آقایان است.

بعد از عرضه بسیاری از عطرهای موفق زنانه از سوی کمپانی دلچه گابانا، این مدل در ابتدای سال ۲۰۰۸ به بازار آمد. سازنده این عطر استفانو گابانا، ایده طراحی عطر اومو را دنبال می کرد، عطری بسیار مردانه و کلاسیک که سال ها پایدار بماند و زنان شیفته آن باشند.

بیشتر بخوانید  تبخال و معرفی پماد ویژه

این عطر با رایحه ترنج و گشنیز و ریحان و رایحه میانی آن هل و زنجبیل است. در حالیکه پایه آن یک ردپای مردانه توسط سدر و انبر و تنباکو ایجاد می کند.

هرم عطر

 دی وان دلچه گابانا

شیشه این عطر بسیار شبیه مدل زنانه اش است و با هم هماهنگ اند. با این تفاوت که مدل مردانه اش، گردنی نقر ای فلزی و دری مستطیلی قهوه ای شکلاتی دارد.

عطر دی وان دلچه گابانا

مدل تبلیغاتی این عطر، متیو مک کاناگی است. وقتی دلچه گابانا می خواست مدلش را برای این عطر انتخاب کند، بدنبال جذاب ترین مرد کره زمین می گشت و نکته قابل توجه این است که در کمپین تبلیغاتی این کمپانی این اولین باری است که مردی با پوشش مناسب و کامل ظاهر شده است! این عطر در دو سایز ۵۰ میل و ۱۰۰ میل موجود است.

متیو مک کاناگی

 دی وان دلچه گابانا

در کنار ادوتویلت آن لوسیون افترشیو ۱۰۰ میل، بالم افترشیو ۷۵ میل، شامپو بدن ۲۰۰ میل و دئودورانت ۷۵ میل آن که همگی معطر به این عطر هستند نیز قابل خرید است.

گردآوری : مجله اینترنتی دلگرم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *