مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با این ترفند گزینه های بیشتری را در نتفلیکس داشته باشید!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


نتفلیکس

آیا تا به حال احساس کرده اید که تقریباً همه چیزهایی را که نتفلیکس ارائه می دهد دیده اید، یا اینکه مدام فیلم ها و سریال های یکسانی را در میان پیشنهادات خود می بینید؟ اگر به نظر می‌رسد که گزینه‌ها کمی محدود هستند، به این دلیل است که شما فقط آن فیلم‌ها و سریال‌هایی را می‌بینید که مطابق با ترجیحات شما هستند؛ به همین دلیل، تعداد زیادی فیلم و سریال وجود دارد که هرگز نمی توانید آنها را ببینید، مگر اینکه به طور خاص آنها را جستجو کنید.

کدها

بنابراین، اگر نمی‌دانید کجا را جستجو کنید، جستجوی شما برای پیدا کردن یک موضوع سرگرم‌کننده برای تماشا می‌تواند خیلی سریع به پایان برسد. آیا می خواهید چرخه بی پایان لیست نتفلیکس خود را بشکنید؟ یک ترفند برای آن وجود دارد! می‌توانید از کدهای خاصی برای دسترسی به همه سریال‌ها و فیلم‌ها برای تماشای نتفلیکس استفاده کنید و به این ترتیب آنچه را که می خواهید را تماشا کنید، به جای اینکه اجازه دهید نتفلیکس برای شما انتخاب کند، شما برای خود انتخاب کنید!

کتابخانه ویدیویی عظیم

هر ژانر نتفلیکس یک کد منحصر به فردی دارد که می توانید آن را در این لیست بیابید. برای مثال صفحه “Thrillers” دارای کد 8933 است و شما می توانید تمام فیلم های مریل استریپ را با کد 74188 پیدا کنید. همه فیلم ها، سریال ها و مستندها به این دسته تقسیم می شوند. با استفاده از این لیست از همه کدهای ممکن، می توانید به طور بی پایان در کتابخانه غول پیکر ویدیویی بگردید.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | تصاویر هولناک از ریزش ساختمانی در چین با 17 کشته

چطور کار میکند؟

می توانید از کدهای زیر استفاده کنید. URL زیر را در مرورگر خود جای‌گذاری کنید: http://www.netflix.com/browse/genre/ و سپس کد دسته‌ای را که می‌خواهید سرچ کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید تمام فیلم‌های هیجان‌انگیز ارائه‌شده توسط نتفلیکس را ببینید، به نشانی اینترنتی زیر نیاز دارید: http://www.netflix.com/browse/genre/8933. فوق العاده ساده است! فقط کد مناسب را در پشت URL قرار دهید تا دنیای کاملا جدیدی درست در مقابل شما باز شود.

اما توجه داشته باشید: ممکن است برخی از کدها از کار افتاده باشند، زیرا وب سایت دائما در حال تغییر است؛ به علاوه، برخی از کدها فقط در مناطق خاصی قابل استفاده هستند. با این حال، هزاران احتمال وجود دارد، چه کسی می داند. شاید از این طریق برنامه مورد علاقه جدید خود را پیدا کنید و لذت ببرید!

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *