مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

با آپدیت جدید واتس‌اپ می‌توانید جلسات و قرارهایتان را برنامه ریزی کنید!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


واتس‌اپ با قابلیت جدید برنامه‌ریزی رویداد، چت‌های گروهی را ارتقا می‌دهد!

واتس‌اپ، غول پیام‌رسان، با معرفی قابلیت جدیدی به نام برنامه‌ریزی رویداد، گامی دیگر در جهت ارتقای امکانات چت‌های گروهی برداشت. این ویژگی نوآورانه، سازماندهی جلسات و رویدادها را برای کاربران، چه در قالب مجازی و چه حضوری، آسان‌تر می‌کند.

به گفته وبلاگ متا، پلتفرم مادر واتس‌اپ، با به‌کارگیری این قابلیت، اعضای گروه‌ها می‌توانند به‌راحتی رویدادهایی مانند جشن تولد، جلسات کاری و دورهمی‌های دوستانه را برنامه‌ریزی و مدیریت کنند. این رویدادها پس از ایجاد، در بالای صفحه اطلاعات گروه پین می‌شوند و علاوه بر آن، یک چت گروهی مجزا نیز برای بحث و گفتگو پیرامون آن رویداد ایجاد خواهد شد.

واتس‌ آپ در این گوشی‌های اندرویدی کامل از کار می‌افتد! | برای جلوگیری چه کار باید کرد؟

قابلیت پین کردن رویدادها به این معناست که اعضای گروه می‌توانند به‌راحتی و در هر زمانی به جزئیات آن دسترسی داشته باشند. همچنین، چت گروهی مرتبط با رویداد قابلیت بی‌صدا کردن را نیز دارد تا در صورت تمایل، کاربران بتوانند از اعلان‌های مربوط به آن، بدون خارج شدن از گروه،  جلوگیری کنند.

 

انتشار گام به گام:

برنامه‌ریزی رویداد در حال حاضر برای گروه‌های موجود در واتس‌اپ Communities فعال شده است و در ماه‌های آینده به‌طور گسترده برای تمامی گروه‌ها در دسترس خواهد بود.

Communities واتس‌اپ که در سال 2022 معرفی شد، قابلیتی مشابه Slack و Discord است که به کاربران امکان می‌دهد گروه‌هایی با ساختار مدیریتی و چت‌های مجزا ایجاد کنند. این قابلیت از امکاناتی مانند تماس ویدیویی 32 نفره نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید  روز بسیار غم انگیزی برای آمریکاست + فیلم

متا، توسعه‌دهنده واتس‌اپ، همواره در تلاش است تا با ارائه قابلیت‌های جدید، تجربه کاربران را در این پیام‌رسان محبوب ارتقا دهد.

علاوه بر برنامه‌ریزی رویداد،  اخیراً شاهد معرفی فیلتر جدید Favorites برای دسته‌بندی چت‌ها،  فیلترهای متنوع برای لیست چت‌ها و همچنین امکان ارسال پیام به شماره‌های ذخیره‌نشده بوده‌ایم. از دیگر قابلیت‌های در حال توسعه واتس‌اپ می‌توان به ورود با فیس‌آی‌دی و اشتراک‌گذاری فایل‌های حجیم اشاره کرد.

با معرفی این نوآوری‌ها، واتس‌اپ جایگاه خود را به‌عنوان یک پیام‌رسان فراتر از ارسال متن و تماس، به پلتفرمی جامع برای مدیریت گروه‌ها، برنامه‌ریزی رویدادها و اشتراک‌گذاری اطلاعات، بیش از پیش تثبیت می‌کند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *