مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بانک ملت 31 خرداد 1401 به مجمع می نشیند

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



این بانک در اطلاعیه ای از سهامداران خود دعوت کرد تا ساعت 7:30 صبح در مجمع عمومی عادی سالیانه و ساعت 9 صبح روز سه شنبه 30 خردادماه سال جاری در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به نشانی تهران، خیابان پاسداران، پایین چهارراه فرمانیه، خیابان فرمانیه، شرکت کنند. نوریان، نه. 11 برگزار می شود، شرکت کنید.

بر اساس این گزارش، مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت دستور استماع گزارش هیأت مدیره عملکرد سال مالی 29 اسفند 93، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در تاریخ 30 اسفند 1392 را صادر کرد. این. اجرا، بررسی و تصویب صورتهای مالی سال مالی مذکور در حوزه تقسیم سود، انتخاب رئیس و معاون بازرسان و بازرسان قانونی برای سال مالی 1401 و تصویب حق‌الزحمه آنها برای حضور در سال مالی منتهی به اسفند 1301. و روزنامه کثیرالانتشار جهت درج اطلاعیه های مجلس راه اندازی می شود.

تصمیم افزایش سرمایه نیز در دستور کار مجمع عمومی فوق العاده بانک ملت اعلام شد.

بر این اساس، سهامداران و یا نمایندگان قانونی آنها می توانند از روز یکشنبه 30 خردادماه تا پایان وقت کاری روز دوشنبه 9 خرداد 23 در واحد سهامداران بانک ملت واقع در خیابان ولی عصر (عج)، بلیت مجمع عمومی تهیه کنند. در بالا انقلاب، نه 1443، ساختمان حسابداری مالی عمومی، طبقه اول.

ضمناً ارائه اصل نقشه ملی کلیه سهامداران حقیقی و نمایندگان سهامداران حقوقی و وکلای سهامداران و همچنین اصل معرفی نامه نمایندگان سهامداران حقوقی ممهور به مهر و تصویر شرکت الزامی خواهد بود. . برابر اصل وکالتنامه ورود سهامداران به مجمع.

بیشتر بخوانید  بازدید مدیرعامل گروه سایپا از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا

بر اساس این گزارش، سهامداران از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.bmcast.ir امکان پیگیری رویدادها و اطلاع از تصمیمات مجمع را فراهم کردند.

روابط عمومی بانک ملت

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *