مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بانک سپه به مسئولیت خطیر ادغام خود «مفتخر» شده است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک سپه، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم افتتاحیه سند نظام یکپارچه بانکی بانک سپه و برنامه راهبردی تحول در افق 1404 در وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در طراحی، پیاده سازی و مدیریت این سامانه، آن را نمادی از موفقیت بانک سپه در انجام ماموریت های محوله دولت و ساماندهی بانک ها دانست.

وی با قدردانی از تلاش های انجام شده در اجرای و نهایی شدن طرح ابرادغام، گفت: بانک سپه در انجام مسئولیت خطیر ادغام خود سربلند و موفق بود و توانست در قالب یک سیستم بانکی یکپارچه بر تجربیات حاصل از ادغام تکیه کند. طراحی، اجرا و عملکرد آهسته است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی رصد ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه را در خصوص طراحی و اجرای اولین سیستم بانکی متمرکز، تدوین سند تحول راهبردی بانک سپه در افق در سال 1404 به عنوان نماد صرف میل و توانایی

خاندوزی اقدامات انجام شده برای طراحی سیستم یکپارچه بانکی در این بانک را خارج از وظایف اقتصادی و مالی آن بررسی کرد و خاطرنشان کرد: اجرای این سامانه و سند تحول باید به افق آینده بانک سپه نگاه کرده و از دستاوردهای آن صحبت کند.

وزیر اقتصاد و دارایی این چشم انداز را راهی برای دستیابی به اهداف و رشد اقتصادی کشور دانست و از بانک سپه به عنوان بانک پیشرو در اجرای مصوبات دولت از جمله ارائه تسهیلات خرد به شهروندان بدون اخذ ضمانت و… یاد کرد. بر روی

*مدیرعامل بانک سپه: دارایی های مازاد بانکی سریعا واگذار شود

بیشتر بخوانید  سقوط جرثقیل ساختمانی در بلوار امین قم +فیلم

به گزارش تسنیم، ابراهیمی، مدیرعامل بانک سپه نیز در این مراسم به ادغام، مدیریت بهینه منابع و مصارف و حرکت به سمت سودآوری پرداخت.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت فناوری اطلاعات به عنوان موتور محرک بانک گفت: با توجه به مهاجرت سیستم های یکپارچه بانکی و یکپارچه سازی آنها با وجود مشکلات متعدد در این راه، با تلاش کارکنان این حوزه و حمایت اعضای هیئت مدیره ، ما بسیار قابل اعتماد وارد شده است.

مدیرعامل بانک سپه با احترام به مردم در حوزه فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: تقویت حوزه فناوری اطلاعات با تامین مستمر زیرساخت ها و حذف فرآیندهای اضافی در مسیر دیجیتالی شدن بانک و نظارت مستمر بر آن ضروری است. پیش رفتن.”

ابراهیمی اجرای طرح تحول راهبردی بانک سپه در افق 1404 را توافقی بین مدیران و کارکنان امروز خواند و گفت: بانک سپه برای ادامه فعالیت و نقش آفرینی در اقتصاد نیازمند ارتقای ویژگی های خود در لایه ها و ابعاد مختلف است. بانک سپه.

وی از توسعه 2500 پروژه، برنامه و فعالیت در سطوح مختلف از شعبه تا مرکز و ستاد خبر داد و افزود: لازم است همه کارکنان به برنامه راهبردی تحول بانک به عنوان یک تکلیف دینی و یک رسالت انقلابی بنگرند. ” زیرا نتیجه این طرح مردم و دولت است و این مهم ترین انگیزه برای کارکنان بانک پیشرو و افراد پایه است.

مدیرعامل بانک سپه بر لزوم جلوگیری از تعریض مسیر و روند اجرای طرح تحول تاکید کرد و گفت: برویم سراغ ایرانی ها.

مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه بانک گفت: البته در حوزه نیروی انسانی به لحاظ یکپارچگی ملی با مشکلات و پیچیدگی هایی مواجه بوده ایم و اقدامات مهمی انجام شده است. برای استانداردسازی گرفته شده است. و حل مشکلات کارکنان.»

بیشتر بخوانید  رونمایی از پوستر بانو قدس ایران

فروش دارایی ها و دارایی های مازاد عامل چابکی بانک است

مدیرعامل بانک سپه از واگذاری صلاحیت ها به استان ها در زمینه فروش دارایی ها و اموال مازاد خبر داد و گفت: فروش دارایی های مازاد چابکی و کارایی بانک را افزایش می دهد و لازم است این گونه دارایی ها در چارچوب قانون و به سرعت به فروش برسند. مجوز.

ابراهیمی از مدیران خواست تا با هماهنگی پشتیبانی، موانع این مهم را برطرف کنند.

مدیرعامل بانک سپه بر ضرورت واگذاری اختیارات به استان ها در حوزه مطالبات معوق تاکید کرد و افزود: بتوانیم در کاهش معوقات به خوبی حرکت کنیم.

لزوم گسترش فعالیت های ارزی

ابراهیمی بر لزوم تاکید بر نقش صرافی های بانک سپه در فعالیت های ارزی به ویژه در استان ها تاکید کرد و گفت: مدیریت صرافی های بانکی و مدیریت تخصصی آنها در حوزه امور بین الملل است.

مدیرعامل بانک سپه از کارکنان در عرصه بین الملل خواست با تعامل خوب با صرافی ها در جهت پیشبرد اهداف برنامه تحول بانک تلاش مجدانه و مجدانه داشته باشند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *