مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازی های المپیک 2020 توکیو باخ: صلح پیام المپیک است – اخبار ورزشی – اخبار ورزشی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیمتوماس باخ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک ، در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک 2020 توکیو گفت: “ما در اینجا با ورزشکاران از 205 کشور و یک تیم پناهنده تحت پرچم IOC جمع شده ایم و این دقیقاً پیام المپیک است.” .

رئیس کمیته بین المللی المپیک خطاب به ژاپنی ها گفت: من از ژاپنی هایی که به موفقیت این سفر 10 ساله کمک کردند و المپیک را در این شرایط دشوار برگزار کردند ، ادای احترام می کنم.

وی ادامه داد: “ما می توانیم قد بلندتر ، سریعتر و قویتر باشیم تا زمانی که با هم هستیم ، و این دقیقاً همان همبستگی است که به دنبال آن هستیم. بدون هیچ تبعیضی.

باخ به شرایط المپیک توکیو اشاره کرد و به کمیته برگزاری بازی ها گفت: “شما 10 سال پیش سفر را آغاز کردید تا المپیک را به کشور خود بیاورید.” سفر بسیار دشوار بود ، اما سرانجام محقق شد. با تشکر از ژاپنی ها برای کمک به تحقق رویای بازی های المپیک توکیو.

رئیس کمیته بین المللی المپیک ادامه داد: من از داوطلبانی که سفیر توکیو در سراسر جهان هستند تشکر ویژه دارم.

وی خطاب به ورزشکاران گفت: “همین که موفق شدید دوباره تمرین کنید ، بجنگید و رویای خود را محقق کنید ، این یک اتفاق عالی است. شما به ما الهام بخشید تا این المپیک را بجنگیم و برگزار کنیم. همه اینها با هم ما را به سمت همبستگی سوق می دهد.

باخ به تیم پناهندگان گفت: “ما از دیدن شما در اینجا خوشحالیم.” این یک خاصیت ورزشی است که فارغ از هر مشکلی ، ورزشکاران را متحد می کند.

بیشتر بخوانید  تصویب طرح تفصیلی شهرهای فرخی و فلاورجان در کمیسیون تحت ماده 5 استان اصفهان

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *