مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازیگر معروف از بازی در سریال جیران انصراف داد!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


شبنم مقدمی در سال 1351 هجری شمسی در تهران به دنیا آمد. در رشته ادبیات فارسی فارغ التحصیل شد[نیازمند منبع] و امین تارخ دانش آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری است. وی فعالیت خود را در رادیو از سال 1356 با نمایش «خانه کاغذی» به کارگردانی شهرام کرمیج آغاز کرد و سابقه حضور در برنامه هایی چون «شنبه»، «خط»، «کبوتر ناگهانی» و «هفت ترانه» را دارد.


همسر شبنم مقدمی

به موازات رادیواکتیویته، بازیگری در سینما را با فیلم «زخمی» (کامران کدکچیان، 1377) و تا کنون در فیلم‌های از دل (بهرام کاظمی، 1379)، «به نام پدر» (ابراهیم) آغاز کرد. حاتمی کیا، 1384). )، «جایزه سکوت» (مازیار میری، 1385) و «فرزند خاک» (محمدعلی آهنگر، 1385) و فیلم «تنهایی» با حضور شهاب حسینی در سال 1390.


همسر شبنم مقدمی

شبنم مقدمی در سال 1383 با علیرضا آرا (بازیگر و کارگردان ایرانی، متولد 1354 در تهران) ازدواج کرد.

شبنم مقدمی درباره خانواده خود می گوید: پدر و مادرم از روشنفکران زمان خود و تحصیل کرده بودند. مادرم در دانشگاه کشاورزی کار می کرد و مرحوم پدرم مهندس برق بود. یک برادر به نام بهنام هم دارم.


همسر شبنم مقدمی

علیرضا آرا (زاده ۱۳ آذر ۱۳۵۴ در تهران) کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. علیرضا آرا تحصیلات خود را در رشته مهندسی عمران به پایان رساند و دوران بازیگری خود را در رشته هنر گذراند.

دلیل انصراف شبنم مقدمی از بازی در سریال جیران / باید نقش مهدعلیا را بازی می کردم …


بیشتر بخوانید  معمای دزدی در روز برفی .. !!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *