بازیگر سریال پایتخت بعد از طلاق بچه دار شد



آنچه دیگران می خوانند:

بهرام افشاری این بازیگر سینما و تلویزیون در سال 1366 در همدان به دنیا آمد و اکنون 32 سال سن دارد. بهرام افشاری او بلندقدترین بازیگر سینما و تلویزیون است. بهرام افشاری نافش بختاش با بازی در سریال پایتخت 5 به محبوبیت زیادی دست یافت و می توان گفت حضورش در این سریال سکوی پرتاب او شد و به شهرت رسید.بهرام افشاری وی با حضور در برنامه مهمانی ایرج طهماسبا از طلاق خود پشت پرده گفت.

شروع بازیگری: از سال 1361 بازیگری را به صورت آماتور شروع کرد و در سال 1367 به تهران آمد و خودش گفت که افتخار شاگردی استاد سارقیان را داشتم و بعد از آن وارد تئاتر حرفه ای شدم اما چون دغدغه در زمینه ای بود که تمایل زیادی به کار در سینما و تلویزیون نداشتم اما از سال 1371 با کار آقای درمیشیان و سپس با آقای یوزانی در فیلم ایرانبرگر به طور جدی بازیگری را شروع کردم. البته پیش از این نیز نقش کوتاهی در سریال پایتخت 2 داشت.

او با بازی در سریال پایتخت 5 در نافش بختاش به محبوبیت زیادی دست یافت و می توان گفت حضورش در این سریال سکوی پرتاب او شد و به شهرت رسید.

آخرین فعالیت او در سال 1377 بازی در فیلم رحمان 1400 در سینما و بازی در مجموعه تلویزیونی شرایط خاص به کارگردانی وحید رحیم خانی بود که از شبکه سه پخش شد.

بهرام افشاری

ازدواج و همسر بهرام افشاری

او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

بهرام افشاری در یکی از صحبت های خود گفت: من بازیگری را از صفر شروع نکردم، بلکه با منفی 200 شروع کردم و از این راه گرفتاری های زیادی را پشت سر گذاشتم و آنهایی که می گویند به خاطر هیکل و قد به اینجا آمدم، شما باید. اشتباه کن او بالاترین بازیگر ایران است!

بیشتر بخوانید  تست هوش؛ نابغه ها جواب علامت سوال را پیدا کنید+ پاسخ

وی در این خصوص گفت:

اگر بخواهم از نظر خودم بگویم این بنا را یک امتیاز می دانم. شاید این قد برای هر نقشی خوب نباشد اما حضور در همه شبکه ها و سریال ها سلیقه من نیست. بیشتر به نقش های خاص و تجربه های خاص که با کارهای معمولی متفاوت است علاقه دارم».

ماجرای آشنایی بهرام افشاری با گروه سریال «بیتخت» چه بود؟

احمد مهرانفر یکی از کارهای من را دید و از من خواست که به دفتر آقای مقدم بروم. باورم نمی شد که می خواستند برای پایتخت 2 تست بزنند چون خودم از طرفداران پایتخت 1 بودم. اولین باری بود که آقای تنابنده به من اعتماد کرد و با وجود اینکه مازندرانی را نمی شناختم به من فرصت مطالعه داد. گویش اتفاقا یکی از سختی های کار من در پایتخت 5 دقیقا از همین پیشینه بود.

عده ای که فصل دوم را تماشا کردند در قسمت اول این سریال مدام می گفتند این بازیگر نقش شیرافکن نیست!؟ از دو جهت به من فشار وارد شد. یکی اینکه قبلا با نقشی آمده بودم که مردم خیلی دوستش داشتند و حالا باید پا در شخصیت یک جوان دیگر می گذاشتم و از صفر شروع می کردم. دوم اینکه وسط سیر ترشی یه ظرف پیاز خوردم!

بهرام افشاری

ماجرا چه بود که فیزیک بدنی بهرام افشاری گاهی مانع بازیگری او می شد؟

بگذارید این را از ابتدا توضیح دهم. وقتی کاری انجام می دهید رسانه ها به سراغ شما می آیند. از این بابت به هیچکس مدیون نیستم. اما برای علی البدل در جشنواره حافظ، لانتوری در جشن خانه سینما و کارگر ساده در جشنواره نقد نامزد شدم. اینها کم نبودند. اما رسانه ها چیزی در این مورد ننوشتند و فکر کردم شاید هنوز آنقدرها برای آنها هیجان انگیز نبوده ام. برای همین یک سال مصاحبه نکردم و روی کار تمرکز کردم. مصاحبه ای که این روزها در فضای مجازی درباره قامت من منتشر شده مربوط به سه تا چهار سال پیش است. من دیگر دوست ندارم در مورد هیکلم صحبت کنم، اما چیزی که در آن مصاحبه گفتم این بود که در ابتدا برخی از نقش ها را به دلیل سرعتم از دست دادم، اما کم کم سعی کردم درونم را نشان دهم و از مرحله فیزیک گذر کنم. . در مورد آن گفتگو باید اضافه کنم که بزرگ ترین فیلسوفان گاهی پس از سال ها تفکر و تعقل نظری می دهند و فردای آن روز آن را تغییر می دهند، اما من بهرام افشاری نمی توانم آنچه را که دو روز پیش گفتم را تغییر دهم!؟

بیشتر بخوانید  سقوط شدید لیر در بازار تهران

کمتر در تلویزیون حضور داشتید و در این چند کار بیشتر با سیروس مقدم همکاری داشتید. جذابیت کار با او چیست؟

آقای مقدم طوری برش می زند که جزییات اجرای شما دیده می شود که برای یک بازیگر نکته مثبت و پررنگی است. در مجموع باید بگویم تئاتر و سینما اولویت من است، البته به این معنا نیست که اصلا به تلویزیون اهمیت نمی دهم. اگر فیلمنامه و نقش خوبی پیشنهاد شود برای مردم با افتخار بازی می کنم.

پس شما از آن دست بازیگرانی نیستید که بازی در برنامه های تلویزیونی را جدی نمی گیرید؟

باید از خود بپرسید که دلایل آنهایی که به تلویزیون نه می گویند چیست؟ برای من وقتی اتفاقی مثل پایتخت می افتد، فکر می کنم تاثیرش بیشتر از 200 فیلم باشد. هیچ فروشگاهی دوست ندارد مشتری کمی داشته باشد. برای یک بازیگر تلویزیون بزرگترین ویترینی است که از طریق آن می تواند توانایی های خود را نشان دهد. ابتدا سعی کردم خودم را در تئاتر تثبیت کنم و بعد وارد سینما و تلویزیون شوم.

تئاتر را از سال 1391 شروع کردم، از سال 1397 به صورت حرفه ای وارد این عرصه شدم و هنوز هم از این راه درآمد دارم. من تا به امروز موقعیت های زیادی کسب کرده ام. بهترین بازیگر جوان ایران شدم، بهترین بازیگر تئاتر شهر شدم، دو سال کاندیدای بهترین بازیگر تئاتر سال شدم و در 24 سالگی تندیس جشنواره فجر را دریافت کردم. اینها تاییدات من هستند و به این معنی نیست که من لاف می زنم. می خواهم بگویم اگر بازیگری را انتخاب کنم، تمام زندگی و انرژی ام را وقف آن می کنم تا جایی برای خودم به دست بیاورم.

بیشتر بخوانید  اعلامیه های مداخله ND در شورش های خوزستان - خبرگزاري شهردار | اخبار ایران و جهان

فیلم های بهرام افشاری

2018. چشم و گوش بسته

1397 رحمان 1400

1396 آقای سانسور

1394 لانتوری

1394 به کارگر ساده نیازمندیم

1393 ایران برگر

1392 عصبانی نیستم!

سریال بهرام افشاری

پیتخت 2

آسمان من (محمدرضا آهنج)

علی البدل (سیروس مقدم 2015)

سریال پایتخت فصل پنجم

سری شرایط ویژه

جوایز و افتخارات بهرام افشاری

2017 – نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از نوزدهمین جشنواره فیلم ایران برای فیلم لانتوری

1397 – برنده تندیس بهترین بازیگر مرد کمدی جشنواره حافظ برای سریال پایتخت 5

1395 – نامزد جشنواره حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی برای سریال علی البدل

1395 – نامزد بهترین بازیگر مرد از ششمین جشنواره بین المللی فیلم شهر برای کارگر سعد نشاریم.

2016 – نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره انجمن منتقدان و نویسندگان فیلم برای کارگر سعد نظم (منبع: ویکی پدیا)


دیدگاهتان را بنویسید