بازیگران و خوانندگان مشهوری که ورشکست شدند



در اینجا برخی از افراد مشهور وجود دارد که به دلایل مختلف ورشکستگی را در زندگی خود تجربه کرده اند که در زیر می خوانید.

برت رینولدز یکی از مشهورترین بازیگران آمریکایی در زمان خود است که 10 سال پیش پس از طلاق از همسرش لونی اندرسون دچار مشکل مالی شد و ورشکستگی به حدی رسید که خانه اش به دلیل اقساط در رهن بانک بود. این بازیگر در سال 2018 درگذشت.

بازیگر آمریکایی کیم باسینجر که برای بازی در فیلم “راز لس آنجلس” (1997) اسکار گرفت ، در اواخر دهه 1990 از فیلمبرداری کناره گیری کرد ، تصمیمی که منجر به تولید وی توسط یک شرکت فیلم سازی شد. باسینجر پس از دادگاه بیش از 8 میلیون دلار جریمه شد. در آن زمان این بازیگر ورشکست شد. این بازیگر که 20 میلیون دلار در پروژه های براسلتون سرمایه گذاری کرد مجبور شد دست از این پروژه ها نیز بردارد.

ماروین گی ، خواننده آفریقایی-آمریکایی ، در دهه های 1960 و 1970 مشهور و ثروتمند شد. اما پس از جدا شدن از همسرش ، آنا جوردی تقاضای ورشکستگی کرد. در قرارداد طلاق این زوج آمده است که مافین گی باید آلبومی منتشر کند و تمام درآمد خود را به همسر سابق خود بدهد.

اگرچه ثروت خواننده رپ آمریکایی MC Hammer در اوایل دهه 1990 بیش از 30 میلیون دلار بود ، اما او به دلیل اسراف و کتاب های بیشمار در آستانه ورشکستگی قرار گرفت. هامر خانه ای به ارزش 20 میلیون دلار خریداری کرد.

ویلی نلسون ، بازیگر و خواننده آمریکایی که قادر به پرداخت مالیات نبود ، نیز ورشکست شد زیرا فرار مالیاتی وی به بیش از 16 میلیون دلار رسید. به همین دلیل ویلی نلسون مجبور شد مالیات آلبوم خود را مستقیماً به مقامات مالیاتی بپردازد!

بیشتر بخوانید  خودروهای مجاز برای واردات شناسایی شدند

نیکلاس کیج ، بازیگر ، تهیه کننده و کارگردان مشهور آمریکایی نیز در سال 2009 دچار یک بحران بزرگ مالی شد. سازمان امور مالیاتی از این بازیگر بخاطر عدم پرداخت بیش از 6 میلیون دلار مالیات شکایت کرده است. کیج که مدیر برنامه را مقصر امور مالی خود می داند ، از وی به خاطر این اشتباه شکایت کرد اما سرانجام مجبور به پرداخت این مبلغ شد.

۵۸۵۸

دیدگاهتان را بنویسید