مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بازیگران سریال جیران در کنار همسرانشان!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مجموعه همسایه ها داستانی عاشقانه و تاریخی است که شش سال زندگی ناصرالدین شاه (بهرام رادان)، چهارمین پادشاه قاجار را به تصویر می کشد. این داستان از دوران پس از مرگ امیرکبیر و نخست وزیری میرزا آقاخان نوری آغاز می شود. داستان آشنایی و عشق شاه با دهقانی به نام خدیجه خانم تجریشی (پریناز ایزدیار) که شاه به خاطر چشمان درشتش او را “همسایه” خطاب کرد.


سریال جیران / بهرام رادان

بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸) بازیگر و تهیه کننده ایرانی است. او کار خود را با بازی در فیلم شور عشق (1379) آغاز کرد و برای بازی در فیلم های شمعی در باد (1382) و سنتوری (1385) برنده دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم آتش شد. او برای ساخت فیلم Meadov (1400) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم آتش شد.


سریال جیران / پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار (زاده ۸ شهریور ۱۳۶۴) بازیگر و صداپیشه ایرانی است. او با بازی در سریال زمانه ساخته حسن فاتی به شهرت رسید. اولین بازی او در فیلم یک مرد، یک شهر بود که ایزدیار در سال 1394 برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد.


مهدی پاکدل / رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل (زاده ۱ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل، نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی، مسعود پاکدل، عکاس و برنامه نویس ایرانی است. او علاوه بر سینما و تلویزیون آلبومی را در زمینه موسیقی به نام «در انعکاس کوچه های خیس» منتشر کرد.او همسر رعنه آزادی ور (بازیگر ایرانی) است.

بیشتر بخوانید  قطارهای حومه ای به ناوگان اربعین کمک کرد

رعنا آزادی ور (زاده ۱۵ فروردین ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۸۲ با فیلم مارمولک کمال تبریزی آغاز کرد. از فیلم های برجسته او می توان به ای الی (1387) ساخته اصغرا فرهادی، محمد رسول الله (1394) مجیدی مجیدی، چهارراه استانبول (1396) ساخته مصطفی کیایی و هفته ای یک بار آدم باش (1395) شهرام شاه حسینی اشاره کرد. آزادیور در سال 1400 با سریال آثار بر زخم محمدحسین مهدویان و همسایه های حسن فاطی وارد شبکه سینمای خانگی شد. او برای بازی در فیلم زخم کار برنده جایزه حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد.


سریال جیران / امیرحسین فتحی

امیرحسین فاتی، دومین فرزند حسن فاتی کارگردان سینما، نهم مهرماه به دنیا آمد. او بازیگر سینما و تئاتر است. دانشجوی رشته ادبیات و فیلم انگلیسی، فارغ التحصیل برجسته بازیگری در موسسه فیلم کارنامه که پس از فیلم پریناز (2) به کارگردانی بهرام بهرامن برای تحصیل در رشته بازیگری و تحصیل به خارج از کشور رفت. پس از بازگشت به آثار کارگردانانی چون داود میرباقری، بهروز شعیبی، حسن برزیده و فرزاد موتمن، در نمایش «روی غذا» نوشته هارولد پینتر بازی کرد. سریال شهرزاد دومین همکاری او با پدرش حسن فاطی بعد از فیلم کیفر (() است.


سریال جیران / سمیرا فتحی

سمیرا حسن پور (زاده ۱۶ آذر ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشگاه سوره بود و فعالیت هنری خود را از سال 1385 در تئاتر مجلسی مشابه مصائب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس راکشید فرزین بهرام بیضایی آغاز کرد. وی در سریال چاردیواری و پایتخت سیروس موگاداما و همچنین در سریال شاید برای تو اتفاق بیفتد و در فیلم های تلویزیونی «آوا» و «مردان نمکی» نیز حضور داشت. سامان سالور در اولین فیلمش در «تمشک» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد.

بیشتر بخوانید  تصاویر اینستاگرام باران کوثری (3)


سریال جیران / غزل شاکری

غزل شقری (زاده ۲۲ اسفند ۱۳۵۶) بازیگر و طراح صحنه و لباس ایرانی است. غزال دختر فرشتک طائرپور تهیه کننده و فیلمنامه نویس سینما است.


امیر جعفری / ریما رامین فر

امیر جعفری (زاده ۱ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. همسرش ریما رامین فر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.


سریال جیران / هومن برق نور

هومن برغنورد (زاده ۵ دی ۱۳۵۸ در تهران) بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است.


رویا تیموریان / مسعود آزاد

رویا تیموریان (زاده ۲۷ اسفند ۱۳۵۸) بازیگر ایرانی است. روی تیموریان در مراسم جشن فجر سال 1394 خطاب به علی جنتی وزیر فرهنگ روی صحنه گفت: آقای وزیر دو سال پیش در این تریبون رسمی گفتم مهربانی و مهربانی کلید در بسته است. بیایید اندازه ای که باید باشد را بدست آوریم.


سریال جیران / همایون شجریان

هماجون شجریان (زاده ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴) خواننده، ترانه سرا و نوازنده موسیقی سنتی و تلفیقی ایرانی است. وی فرزند محمدرضا شجریان است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *