مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بارندگی و وزش باد طولانی در زنجان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


حسین سلطانی امروز گفتو وی با خبرنگار فارس در زنجان به صدور هشدار هواشناسی 24 پوند به اداره کل هواشناسی استان اشاره کرد و اظهار داشت: پس از صدور هشدار هواشناسی 24 پوند به رنگ نارنجی (جهت آماده سازی) ، جلسه کمیته مدیریت بحران زنجان با حضور رهبران و کارشناسان مربوطه در قالب به صورت شخصی و آنلاین ایجاد شده است.

کارشناس پیش بینی هوا از اداره کل هواشناسی استان زنجان مدل های آب و هوا و نقشه های مربوطه را تشریح کرد و علت صدور هشدار را ادامه و تشدید سیستم بارشی عنوان کرد.

وی افزود: با تقویت سیستم بارشی افزایش حجم بارش ها پیش بینی می شود که مربوط به احتمال تگرگ و احتمال جاری شدن سیل خواهد بود.

سلطانی زمان خروج سیستم بارندگی فعال از استان زنجان را در پایان دوشنبه 3 مرداد اعلام کرد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان امروز وضعیت هواشناسی استان را بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی شفاف تا نیمه ابری اعلام کرد و گفت: این وضعیت هواشناسی بعد از ظهر با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و در برخی مناطق نیز باران طوفان

وی ادامه داد: شهرهای زنجان ، طارم و منشان بیش از سایر نقاط استان در سیستم بارندگی فعال خواهند بود که با توجه به ماهیت بارندگی ها ، سیلاب های جاده ای و جاری شدن سیلاب های آبراهه دور از انتظار نخواهد بود.

سلطانی با بیان اینکه دمای هوای امروز با افزایش نسبی همراه خواهد شد ، افزود: در روزهای پایانی هفته شاهد استقرار هوای گرم در استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید  مسعود اوزیل به تیم فوتبال باشاک شهیر پیوست

در این جلسه خطرات ناشی از عملکرد سیستم بارندگی فعال در استان توضیح داده شد و توصیه های لازم برای جلوگیری از آسیب احتمالی ارائه شد.

پایان پیام / 73004 / ق


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *