مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بارش برف و باران در کشور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: رئیس مرکز ملی پیش بینی هوا و مدیریت بحران کشور گفت: فردا (۵ اسفند) با ورود سامانه بارشی به کشور، به تدریج در کمربندی غربی، دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز و. تهران و اصفهان بارش باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

صادق ضیائیان با بیان اینکه روز پنجشنبه پنجم اسفند ماه جوی آرام و با ثبات در اکثر نقاط کشور حاکم است، افزود: در برخی نقاط جنوب غرب و غرب کشور در اوایل عصر باران جادویی می بارد. جمعه 5 اسفند با ورود بارش ها به کشور به تدریج در کمربند غربی، دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین، البرز و تهران و همچنین در نواحی اصفهان بارش باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. . در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان و کرمانشاه بارش شدید باران پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات خواهد بود، گفت: روز شنبه (7 اسفندماه) بارش باران در این مناطق به صورت گاه گاهی ادامه می یابد، همچنین در نواحی شرق و شمال شرق ابرناکیا گاهی بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود. در این روز در شمال غرب و بخش‌هایی از غرب کشور و در فلات البرز بارش برف و کاهش دما رخ می‌دهد. بارش خفیف باران از بعدازظهر با نفوذ جریانات شمالی در سواحل دریای خزر در اردبیل، گیلان و غرب مازندران آغاز می شود.

بیشتر بخوانید  مهدی گائدی آخرین بازیکن در لیست لژیونرهای الدحیل است - اخبار فوتبال جهان - اخبار ورزشی تسنیم

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی کشور گفت: برای روز یکشنبه 8 اسفند در اردبیل، استان های ساحلی خراسان شمالی و خراسان رضوی و همچنین در بخش هایی از غرب و شرق آذربایجان بارش باران، برف و وزش باد پیش بینی می شود. و مدیریت بحران در این روز وزش باد شدید در دامنه های جنوبی البرز شرق و جنوب شرقی پدیدار می شود و به تدریج سامانه بارشی شمال شرق را ترک می کند.

ضیائیان گفت: در روز دوشنبه 8 اسفند در شمال شرق و شرق فلات البرز گاهی بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود. خاک و کاهش کیفیت هوا دور از دسترس نیست. همچنین خلیج فارس و دریای خزر بی قرار است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی بحران و مدیریت مخاطرات جوی کشور همچنین با اشاره به وضعیت جوی تهران در دو روز آینده بیان کرد: آسمان تهران فردا (۵ اسفند) متغیر ابری و غبار صبحگاهی، بعدازظهر وزش باد و ابری، گاهی باران با حداقل دما. 9 و حداکثر دمای هوا 18 درجه سانتیگراد و در روز شنبه (7 اسفند) متغیر ابری تا ابری.

ضیائیان در پایان گفت: امروز و فردا (6 و 7 اسفند) اهواز با دمای 29 درجه سانتیگراد و شهرکرد با دمای 5- و 3- درجه سانتیگراد سردترین مراکز کشور هستند.


بیشتر بخوانید  معلمان خانه‌دار می‌شوند+ جزییات

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *