مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ایران از قله Omikron عبور کرد؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با جمعی از خانواده های شهدای مدافع سلامت گفت: دو سال از ورود ویروس کرونا به کشور می گذرد. و برنامه ریزی کردیم که با این بیماری برنامه ریزی دقیق تری برای ادای احترام به خانواده های جانباختگان مدافع سلامت کشور داشته باشیم، اما متاسفانه محدودیت های تاج این موفقیت را از ما سلب کرد.

عین اللهی ادامه داد: در جلسه امروز تمامی اقشاری ​​که در مبارزه با تاج و تخت حضور داشتند و در کادر پزشکی و پزشکی جان باختند در جلسه حضور دارند که نشان می دهد ایثار در مبارزه با تاج و تخت مختص به این امر نیست. یک زمینه و لایه خاص.”

تاریخ قهرمانان خود را فراموش نمی کند
وزیر بهداشت تصریح کرد: مهم این است که خاطرات شما از شهدای عزیزتان در تاریخ ثبت شود. این تاریخ اگرچه برای شما عزیزان خاطره بود، اما برای مردم عزیز ما تاریخ است.

وی گفت: سوابق تاریخی می تواند بسیاری از حقایق، شجاعت و از خودگذشتگی مردم را نشان دهد و ایثار بالاترین رویداد تاریخ و درجه انسانیت است که در تاریخ خود به عنوان نقطه درخشانی می شناسیم.

عین اللهی تصریح کرد: تاریخ هیچ گاه قهرمانان خود را فراموش نمی کند. حیا قاسم سلیمانی را امروز به عنوان یک قهرمان می شناسید. حضرت امام(ره) هم مورخ بود و می توانست تاریخ را تغییر دهد. شهادت آغاز کار است و متذکر می شویم که اگر حضرت زینب (سلام الله علیها) نبود، واقعه کربلا به این شکل باشکوه تصویر نمی شد. مأموریت شهدای بازمانده بسیار دشوارتر است. زیرا باید متوجه این شجاعت و از خود گذشتگی شوند. با این حال، این به خوبی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید  لبو پلو ، یک غذای خوشمزه و فراموش شده | طرز تهیه لبو پلو مناسب شب یلدا +ویدئو

وزیر بهداشت با بیان اینکه شکی نداریم که روح متعالی شهدا حضور دارد و مراقب ماست و شهدا زنده هستند، گفت: باید از این عزیزان دعای شفاعت کنیم. از آنجایی که این عزیزان با ما راحت بودند، شهادت اوج راه است. بنابراین باید مطمئن باشیم که شهدا زنده هستند. تاج این واقعیت را نشان داد که قدرت هایی که به ثروت و تجهیزات خود می بالیدند برای مبارزه با بیماری ها ضعیف تر از آن بودند. دلیل آن نبود افراد قدرتمند است. قدرت هر دولتی متعلق به مردم آن است، امروز آمار تاج گذاری کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار بالاست زیرا مردم در کنار آنها نیستند.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، وی تصریح کرد: با حمایت مردم عزیز تعداد واکسیناسیون در ایران از بسیاری از این کشورها بیشتر است و این نشان از حمایت و قدرت مردم دارد. وی ادامه داد: در این مدت در هیچ مرکز درمانی هیچ بیماری بر روی زمین باقی نماند و با جانفشانی عزیزترین کادر پزشکی و شهدای مدافع سلامت، قدرت و فداکاری را به همه نشان دادیم.

عین اللهی با تاکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان شامل همه اقشار سلامت است، گفت: کادر بهداشتی و درمانی ما کادر ارزشمندی از خود نشان داده اند و اکنون طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت جزو 10 کشور برتر مبارزه با کرونا هستیم. سازمان بهداشت جهانی تعجب می کند که چگونه ایران در برابر تحریم های ناجوانمردانه روی پای خود ایستاد. از طرفی با تعهد کادر بهداشت و درمان با قربانیان کمتر و موفقیت بیشتر تا حدودی اوج بیماری را پشت سر گذاشته ایم.

بیشتر بخوانید  قیمت پراید از کوییک بیشتر شد! + قیمت جدید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *