مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ایا مدارس از ۱۵ شهریور شروع می شود + زمان بازگشایی مدرسه ۱۴۰۱ – ایران چطور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بازگشایی مدارس در سال 1401 بازگشایی مدارس از 15 شهریور بازگشایی مدارس در سال 1401 از 15 شهریور آغاز سال تحصیلی جدید مدارس حضوری یا مجازی امسال بازگشایی مدارس وقتی مدارس مدرسه ابتدایی را در نوبت صبح باز می کند

حضور دانش آموزان در مدارس از 15.09

همانطور که می دانید این روزها صحبت های زیادی در مورد بازگشایی مدارس در ۲۴ شهریور شنیده می شود، بسیاری از والدین سوالات خود را در مورد حضور اجباری در مدارس مطرح می کنند، بنابراین در این مقاله از حضور در مدارس از ۲۴ شهریور صحبت می کنیم. مدارس، ما به شما توضیحاتی داده ایم. برای دریافت اطلاعات تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

حضور دانش آموزان در مدارس از 15.09

وزیر آموزش و پرورش: سال تحصیلی از 24 شهریور آغاز می شود و در صورت عدم رعایت پروتکل بهداشتی دانش آموزان با توجه به حجم کلاس در روزهای زوج و فرد حضور خواهند داشت.

حاجی میرزایی گفت: مدارس زیادی وجود دارد که تعداد کمی دانش آموز در آنها تحصیل می کنند، بنابراین می توان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد، اما مناطقی وجود دارد که این امکان وجود ندارد، با توجه به وسعت کلاس و مدرسه، دانش آموزان در آن ها هستند. تقسیم شده. و تعداد روزهای زوج و تعداد روزهای فرد به مدرسه می آیند و آموزش های دیگر مجازی است.

مخالفت تربیت و مکتب خانه
کرونا همچنان در حال نشان دادن قدرت است و ادامه آن همچنان در حال ارزیابی است و سال تحصیلی جدید باید از شهریور آغاز شود. در این راستا یکی از سناریوهای آموزشی برگزاری کلاس ها به صورت یک روز در میان است تا دانش آموزان کمتری هر روز به مدرسه بروند اما برخی خانواده ها مخالف مدرسه رفتن فرزندان خود هستند و معتقدند می توانند در خانه به آنها آموزش دهند.

بیشتر بخوانید  "پژمان جمشیدی" سکوت خود را شکست!

در همین راستا زهرا مظفر، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا خانواده می تواند اجازه دهد فرزندش از مدرسه خارج شود؟ چنین امکانی وجود ندارد».

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص این درخواست برخی از اولیا گفت: این موضوع از نظر ما قابل تائید نیست. آموزش یک امر حاکمیتی است و همه خانواده ها موظفند فرزندان خود را در مدرسه ثبت نام کنند.

اطلاعیه تعطیلی 12 مدرسه شهریور داریاره

حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: انشالله روز شنبه 24 شهریور آغاز سال تحصیلی را اعلام کردیم و تمامی مدارس در سراسر کشور فعال هستند.

وی افزود: اصل ما بر آموزش مستقیم است و طبق دستورالعمل حضور همه دانش آموزان با رعایت فاصله امکان پذیر خواهد بود و همه دانش آموزان باید در کلاس ها حضور داشته باشند. در کلاس هایی که دانش آموزان زیادی دارند به دو گروه زوج و فرد تقسیم می شوند، بنابراین قاعده اصلی این است که دروس شخصی در تمامی مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس دستور رئیس جمهور سامانه شاد کاملا رایگان می شود

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *