مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ایا فردا مدارس آذربایجان شرقی تعطیل است سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مدارس تعطیل

مدارس استان آذربایجان شرقی همچون سایر نقاط کشور، برای حفظ امنیت و سلامت دانش‌آموزان در شرایط نامساعد آب و هوایی، از جمله بارش برف و سرمای شدید، به تعطیلی ممکن است روی آورند. این اقدام به منظور جلوگیری از هرگونه خطر یا مشکلی که ممکن است به دانش‌آموزان و کادر اداری آسیب برساند، انجام می‌شود.

با توجه به وضعیت هواشناسی و پیش‌بینی‌های مراکز مختلف هواشناسی، اگر بارش برف و سرمای شدید در سه‌شنبه رخ دهد و منجر به شرایط نامساعد برای حرکت و حضور دانش‌آموزان در مدارس شود، احتمال تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی بسیار زیاد است.

تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس علاوه بر وضعیت هواشناسی، ممکن است با توجه به نظرات ادارات آموزش و پرورش و مقامات استانی اتخاذ شود. همچنین، اطلاع رسانی درباره تعطیلی مدارس از طریق رسانه‌های مختلف و سایت‌های اینترنتی مانند ایران چطور صورت می‌گیرد تا والدین، دانش‌آموزان و اعضای هیئت مدیره اطلاعات لازم را به موقع دریافت کنند.

در نتیجه، برای دقت بیشتر و اطمینان از وضعیت تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی در روز سه‌شنبه، توصیه می‌شود که به اعلانات رسمی سایت ایران چطور و اطلاع رسانی‌های مرتبط توجه کرده و از آخرین اطلاعات باخبر شوید.

اطلاعیه فعالیت مدارس‌استان آذربایجان شرقی

🔹 با توجه به کولاک شدید و برودت هوا در منطقه #ورزقان، فعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه  ۴دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی و شهری در شیفت های صبح و بعد از ظهر، غیرحضوری می باشد.

🔹 براساس این اطلاعیه امتحانات داخلی دی ماه در این منطقه لغو و نظارت بر فرایند تشکیل کلاس‌های مجازی و راهبری ارائه مطالب آموزشی به دانش‌آموزان بر عهده مدیران محترم مدارس این منطقه خواهد بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *