اگر عمر طولانی می خواهید این غذاها را مصرف کنید!


فهرستی از غذاهایی که باعث افزایش طول عمر و سلامتی می شوند

با این قسمت از دلگرم کننده به روز باشید غذایی که طول عمر را افزایش می دهد آن ها ملاقات می کنند.

غذایی که به شما عمر طولانی می دهد

ظاهری جوان و عمر طولانی با این غذا

یکی از عوامل سلامتی و طول عمر استفاده از مواد غذایی سالم و مفید برای بدن است.گروهی از محققین برای افزایش سلامت بدن به بررسی غذاهای سالم پرداختند و رژیم غذایی را پیشنهاد کردند که طول عمر افراد را افزایش می دهد.سن سه رقمی.

خوب است بدانید که خوردن برخی غذاها می تواند به این مشکل کمک کند و طول عمر را افزایش دهد، این خوراکی ها که به این مشکل معروف هستند حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد شیمیایی خاص هستند که باید با آنها دست و پنجه نرم کنید. . در اینجا در مورد گروهی از این غذاها صحبت می کنیم.

سیب

ترکیبات: سیب سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند کورستین است. همچنین حاوی فیبرهای محلول مانند پکتین است.اثرات آن بر سلامتی: کورستین یکی از بهترین آنتی اکسیدان ها از سرطان و لخته شدن خون جلوگیری می کند. پکتین همچنین سطح کلسترول خون را کاهش می دهد و سموم سرطان زا را از جریان خون خارج می کند.بهترین روش مصرف: بهتر است از سیب های خام و پوست گرفته استفاده شود زیرا کوئرستین در پوست سیب وجود دارد.

آووکادو

ترکیبات: آووکادو حاوی مقدار قابل توجهی فیبر و حتی پتاسیم بیشتری نسبت به موز است. اثرات آن بر سلامتی: نه تنها پوست را صاف و نرم می کند، بلکه فشار خون، بیماری های قلبی و انواع خاصی از سرطان را افزایش می دهد، همچنین به طور خاص از سرطان روده جلوگیری می کند. بهترین روش استفاده: کافی است پوست آن را بگیرید و خام بخورید. همچنین می توانید آن را با گوجه فرنگی، آب لیمو، فلفل هالپانو و نمک ترکیب کنید تا سس گواکاموله درست شود.

بیشتر بخوانید  داروی دوتارم چیست ؟ نکات تکنیکی درباره مواد حاجب

موز

ترکیبات: موز حاوی مقدار زیادی پتاسیم، منیزیم و فیلیت است اثرات آن بر سلامتی: پتاسیم از فشار خون بالا جلوگیری می کند و خطر سکته را کاهش می دهد. Fleet رشد مناسب بافت ها را تشویق می کند و از بیماری قلبی و سرطان ایتلا جلوگیری می کند بهترین روش استفاده: درست مانند میمون ها، موز را به راحتی پوست بگیرید، بخورید و لذت ببرید. به نظر می رسد میمون ها باهوش تر از آن چیزی هستند که ما فکر می کنیم.

تخم مرغ

ترکیبات: تخم مرغ حاوی مقادیر قابل توجهی کولین، پروتئین، کاروتنوئیدها و ساگزانتین است. خوردن تخم مرغ کمک می کند. کولین موجود در تخم مرغ با افزایش سن به حفظ حافظه کمک می کند. کاروتنوئیدها همچنین از بیماری های چشمی مرتبط با پیری مانند آب مروارید جلوگیری می کنند.بهترین استفاده: تخم مرغ را می توان آب پز، آب پز یا خمیر کرد. فقط به یاد داشته باشید که آشپزی با کره یا روغن زیاد برای شما مضر است.

ماهی سالمون

این نوع ماهی حاوی ترکیباتی به نام کاروتنوئید است که می تواند از بیماری های عصبی محافظت کند. اسیدهای چرب امگا 3 موجود در ماهی قزل آلا به میزان قابل توجهی سطح التهاب را در بدن کاهش می دهد، از سرطان، بیماری قلبی و بیماری آلزایمر جلوگیری می کند.

ظاهری جوان و عمر طولانی با این غذا

سویا

سویا با توجه به محتوای ایزوفلاوین، نقش مهمی در کاهش سرطان سینه در زنان دارد و در کاهش عواقب یائسگی در زنان بسیار مهم است. توصیه می شود همه افراد سویا را به عنوان میان وعده در رژیم غذایی خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید  داروهای گیاهی برای درد میگرن

سیر

خاصیت ضد انعقادی دارد و سرشار از آنتی اکسیدان است و حتی افراد مبتلا به سرطان به دلیل این خاصیت که سیر را روی سلول های سرطانی می گذارد و با خوردن سیر خام آنها را از بین می برد، عمر طولانی تری دارند.

لوبیاهای قرمز

محتویات: حاوی مقدار زیادی فیبر محلول است اثرات آن بر سلامتی: فیبر به حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک می کند و سیستم گوارشی سالم نیز از دیابت و سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند. فیبر محلول همچنین کلسترول و قند خون را کاهش می دهد.بهترین استفاده: لوبیا خشک و کنسرو شده اثرات خوبی برای سلامتی دارند. بهتر است مقداری از این لوبیاها را به غذاهای مورد علاقه خود اضافه کنید یا به غذاهای مکزیکی اضافه کنید.

گردو

ترکیبات: گردو حاوی مقادیر قابل توجهی اسیدهای چرب امگا 3 است اثرات سلامتی: اسیدهای چرب امگا 3 نه تنها از لخته شدن خون و بیماری های قلبی جلوگیری می کند، بلکه می تواند از افسردگی و آرتروز پیشگیری کند بهترین روش مصرف: گردو بهتر است بعد از پوست کندن به صورت تازه استفاده شود، اما تا دو هفته پس از لایه برداری، می توانند تا حدودی تازگی خود را حفظ کنند، به شرطی که در مکان های خشک و خشک باشند. برای تزیین سالاد می توانید از گردو نیز استفاده کنید.

انگور قرمز

ترکیبات: انگور قرمز حاوی آنتی اکسیدان های قوی کاتچین ها و نوعی پلی فنل به نام رزیترول است.اثرات آن بر سلامتی: کاتچین ها به حذف رادیکال های آزاد و پیشگیری از سرطان کمک می کنند. همچنین تحقیقات جدید نشان می دهد که رزیراترول سطح کلسترول خون را کاهش می دهد و از پیشرفت سرطان پوست و سایر سرطان ها جلوگیری می کند.بهترین روش مصرف: برای این منظور نوشیدن یک یا دو لیوان آب انگور در روز کافی است. اما مصرف بیش از این مقدار می تواند اثرات خوب این ماده را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید  علت بالا و پایین بودن PRA در آزمایش خون/ ادارار

اسفناج

محتوا: اسفناج یکی از سالم ترین سبزیجات است. به اندازه سیر آنتی اکسیدان دارد و منبع خوبی از اسید فولیک و ویتامین های A و C است. اثرات آن بر سلامتی: اسفناج تأثیر بسیار مثبتی بر سلامت شما دارد. با سرطان، بیماری های قلبی و اختلالات مغزی مبارزه می کند بهترین روش مصرف: اسفناج خام یا بخار پز بهترین راه برای خوردن این غذای سالم است. می توانید آن را با گوجه فرنگی، گردو و تخم مرغ آب پز ترکیب کنید تا یک سالاد خوشمزه درست کنید.

رازیانه

ترکیبات: رازیانه که متعلق به سبزیجات ایتالیایی است حاوی مقدار زیادی ویتامین A، کلسیم، پتاسیم و آهن است، تاثیر آن بر سلامتی: رازیانه به حل مشکلات گوارشی کمک می کند. آهن و ویتامین A موجود در این گیاه به حفظ سلامت پوست و ناخن کمک می کند. همچنین از خستگی و کم خونی جلوگیری می کند بهترین استفاده: رازیانه را می توان به روش های مختلف استفاده کرد: خام، بخارپز یا سرخ شدهبخور تا زنده بمانی…

———————————————— ———————————————— ————-

گردآوری شده توسط مجله اینترنتی تشویق

مرجان امینی


دیدگاهتان را بنویسید