مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فواید شگفت انگیز مصرف قرص آرترواستاپ (ArthroStop)

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



معرفی قرص آرترواستاپ


قرص آرترواستاپ ساخت شرکت والمارک کشور چک است و برای تسکین درد و التهاب مفاصل و همچنین بازسازی و ترمیم بافت غضروفی و مفاصل کاربرد دارد.

آرترواستاپ رپید با فرمولاسیون ویژه حاوی سه ماده بسیار مؤثر گلوکزآمین، کندرویتین و عصاره کندر، موجب حفاظت، تقویت و بهبود مفاصل می گردد. عصاره کندر در کنار گلوکزامین و کندرویتین که از عناصر سازنده غضروف مفصلی هستند، در کاهش التهاب دردناک مفاصل بسیار اثربخش است.




موارد مصرف قرص آرترواستاپ


  • کمک به رفع دردهای مفصلی سالمندان، افراد چاق و ورزشکاران

  • افراد دارای مشاغل با فعالیت شدید فیزیکی

  • افراد دارای اختلالات مفصلی مادرزادی

  • سایر افراد مبتلا به مشکلات حرکتی مفصلی


ترکیبات قرص آرترواستاپ


گلوکزآمین سولفات , کندرویتین سولفات، میکروکریستالین سلولز، عصاره کندر، پوشش دهنده (هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، پلی دکستروز، صمغ عربی، تالک، رنگ های: دی اکسید تیتانیوم، دی اکسید آهن)، کربوکسی متیل سلولز، آسکوربات منگنز، استئارات منیزیم، دی اکسید سیلیکون، تری گلیسیرید


ویژگیهای قرص آرترواستاپ


  • کمک به تسکین دردهای مرتبط به التهاب مفصلی

  • حاوی عصاره کندر موثر در کاهش التهاب و درد مفاصل

  • کمک به محافظت، تقویت و تولید مجدد عضروف مفصلی

  • رفع خشکی مفصلی و بهبود حرکت و توان مفاصل

  • مناسب برای زمانی که علائم اولیه ساییدگی مفصلی و ستون فقرات به تازگی بروز پیدا کرده اند

  • مناسب برای افزایش تحمل بار مفاصل در افراد چاق و یا دارای فعالیت فیزیکی شدید و ورزشکاران


آرتروز


روش مصرف قرص آرترواستاپ


  • 1 الی 3 قرص در روز بعد از غذا همراه با مقدار کافی آب، یا مطابق دستور پزشک میل شود.

  • درصورت اشکال در بلعیدن قرص را نصف کرده و سپس آن را مصرف نمایید.

  • مصرف حداقل 2 الی 3 ماه برای دستیابی به نتیجه توصیه می شود.

  • در صورت نیاز می توان درمان را 2 یا 3 مرتبه در سال تکرار کرد.


توضیحات مربوط به مزایای مصرف قرص آرترواستاپ


آرتروز یا استئوآرتریت شایع‌ترین بیماری از دسته التهاب مفاصل است. در این بیماری غضروف مفصل صدمه دیده و کم‌کم از بین می‌رود. آرتروز ممکن است هر مفصلی را درگیر کند اما مفاصل بزرگ که وزن بدن را تحمل می‌کنند مثل مفاصل زانو، ران و ستون فقرات بیشتر در معرض خطر هستند.این بیماری در زنان و مردان در میانسالی و سنین بالا و در ورزشکاران و دیگر افراد که دارای ضربه هایی به مفاصلشان هستند، رخ می دهد.


استفاده از داروهای ضد التهاب، استفاده از مکمل هایی مانند: تریپل فلکس، انجام یکسری ورزش های اختصاصی مقدم بر عمل جراحی برای درمان بیماری آرتروز می باشد. همچنین می توان با تغذیه ای مناسب به کاهش علائم آرتروز کمک کرد که در ادامه مزایای مصرف قرص قرص آرترواستاپ برای بهبود وضعیت مفاصل شرح داده شده است.




کندرویتین سولفات


کندرویتین سولفات به همراه هیالورونیک اسید اجزای اصلی آگرکان غضروف هستند که به غضروف خاصیت ضربه گیری می بخشند. کندروئیتین سولفات توسط بافت مفصلی جذب می شود و باعث افزایش اسید هیالورونیک و ویسکوزیته مایع سینوویال و در نتیجه ترمیم بافت مفصل می شود.

کندرویتین سولفات جهت حفظ یکپارچگی ساختار بافت غضروف ضروری بوده، سنتز کلاژن را در کندروسیت ها تنظیم کرده و بدین ترتیب در تشکیل غضروف دخالت دارد. این ترکیب باعث کاهش تولید واسطه های التهابی (PGE2) و نیتریک اکساید شده و نقش ضد التهابی دارد، باعث مهار آنزیم های لیزوزومی (لیزوزوم اندامک هضم کننده در سلول که باعث مرگ سلولی می شود) شده، از فعالیت آنزیم های پروتئولیتیک (تجزیه کننده پروتئین) ممانعت کرده و بدین ترتیب از بروز آسیب احتمالی به غضروف محافظت می کند.




ویتامین C


ویتامین C یک ویتامین محلول در آب می باشد که برای رشد و ترمیم بافتی در تمام بخش های بدن مورد نیاز است و در تشکیل کلاژن (پروتئین مهم در ساخته شدن پوست) تاندون ها، لیگامنت ها و رگ های خونی نیز نقش فعالی دارد. ویتامین C در بهبود زخم ها و ترمیم و تقویت غضروف، استخوان و دندان ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. این ویتامین یکی از انواع آنتی اکسیدان های موجود در بدن می باشد که موجب جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد در بدن می گردند.




منگنز




منگنز یکی از اجزای مهم تشکیل دهنده بسیاری از سیستم های آنزیمی است که در متابولیسم کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها شرکت می کند. همچنین این عنصر در تقویت اعصاب و مغز و نیز حرکت مناسب و هماهنگ بین مغز، اعصاب و عضلات در هر بخش از بدن شرکت دارد. منگنز فرایندهای بازسازی مجدد غضروف را بهبود بخشیده و در شکل گیری استخوان ها، دندان ها و بافت نرم موثر است.




بوسولین (Boswellin)


بوسولین عصاره گیاه کندر است که با خاصیت ضد التهابی خود موجب کاهش التهابات مفصلی و درد ناشی از آن می شود. این ماده، همچنین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و از مفاصل در برابر تاثیرات منفی و مخرب رادیکال های آزاد محافظت می نماید.




گلوکزامین




گلوکزامین برای سنتز گلیکوپروتئین ها، گلیکولیپیدها و گلیکوزآمینوگلیکان ها که در تاندون ها، رباط ها، مایع مفصلی و نیز اجزای سازنده چشم، عروق خون و دریچه های قلبی یافت می شوند، ضروری است.


 آرترواستاپ


توصیه و هشدار در رابطه با مصرف قرص آرترواستاپ


  • در صورت مصرف داروهای ضد انعقاد خون و یا ابتلا به دیابت قبل از مصرف قرص آرترواستاپ با پزشک خود مشورت نمایید.

  • قرص آرترواستاپ دور از دسترس اطفال و در جای خشک و خنک دمای زیر 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود.

  • در صورت بارداری و یا شیردهی، قبل از مصرف قرص آرترواستاپ با پزشک خود مشورت نمایید.

  • این فرآورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد.

  • قرص آرترواستاپ در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

  • قرص آرترواستاپ بیش از دوز توصیه شده در روز استفاده نشود.

  • برای کودکان زیر 3 سال توصیه نمی شود.


** هشدار و توجه جدی **

این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.


divider


گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم


بیشتر بخوانید  معرفی انواع بیسکویت های ستاک و ویژگی ها و مشخصات هر یک
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *