اکبرپور: بازیکنان ما افتخار دارند و می خواهند آینده خود را بسازند / ما مقابل پرسپولیس عادلانه بازی می کنیم – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


علیرضا اکبرپور در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی درباره شرایط این روزهای مهندسی مکانیک و سقوط نهایی این تیم قبل از بازی با پرسپولیس گفت: “درست است که تیم ما شانسی برای ماندن در لیگ برتر ندارد اما انگیزه بازیکنان بالاست.” . بازیکنان ما جوانان آینده دار هستند و بقیه مسابقات می تواند گامی در جهت پیشرفت آنها باشد. دانشجویان من در تبریز سعی در دفاع از اعتبار و فوتبال خود دارند. آنها می خواهند عملکردشان در بازی های آینده آینده خودشان را بسازند.

وی افزود: همه دیدند که ما با سپاهان چه فوتبالی بازی کردیم و در دیدار برابر فولاد وقتی در گرمای 50 درجه بازی می کردیم برای آنها حریف آسانی نبودیم. مطمئناً بازیکنان من سعی می کنند در بازی های بعدی آینده خود را بسازند و مهم این است که بتوانیم منصفانه بازی کنیم تا بعداً به تبانی یا اشتغال متهم نشویم. بدون شک بازیکنان ما نیز در دیدار مقابل پرسپولیس با افتخار و بالاترین انگیزه بازی کردند تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال همچنین با اشاره به دربی در تهران که روز پنجشنبه برگزار می شود ، خاطرنشان کرد: این بازی همیشه حساسیت خود را دارد و تیمی می تواند برنده باشد که بیشترین استفاده را از زمین کند و تمرکز لازم را داشته باشد. “امیدوارم که سرانجام استقلال با یک بازی برنده از زمین بیرون بیاید.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در پاسخ به این س whetherال که آیا او فصل آینده در مهندسی مکانیک می ماند یا خیر ، توضیح داد: چیزی که هنوز مشخص نیست اما هدف من خدمت به فوتبال آذربایجان است و همه می دانند که من مهندسی مکانیک را دوست دارم. اگر فصل آینده باشم ، قطعاً به این تیم کمک می کنم و اگر نباشم ، همیشه بهترین آرزوها را برای مهندسی مکانیک دارم.

بیشتر بخوانید  وضعیت آب و هوا، امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۰

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید