مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اعطای 1500 میلیارد حجم وام برای تأمین مسکن خانواده های اجتماعی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا ، وحید گوبادیدانا روز چهارشنبه در مراسم تحویل همزمان 2 هزار و 75 واحد مسکونی به افراد معلول و مددجویان تحت پوشش این سازمان افزود: امیدواریم این وام اعطا شود و این بودجه در مقایسه با بودجه قبلی “

وی با بیان اینکه طی سالهای گذشته از نهادهای مختلف از جمله بنیاد مسکن ، سپاه پاسداران ، بسیج سازندگی و انجمن خیرین مسکن کمک گرفته ایم و این حرکت پویا و فعال همچنان ادامه دارد ، افزود: “بخشی از جامعه هدف ما به زمین نیاز دارند . “آنها نداشته و ندارند ، بنابراین با رایزنی های مداوم با همکاری وزارت راه و شهرسازی ، ما در صدد هستیم خبرهای خوبی را در زمینه تخصیص زمین برای واحدهای مسکونی خانواده های تحت پوشش در روزهای آینده اعلام کنیم.

رئیس سازمان مددکاری اجتماعی کشور از واگذاری 2 هزار و 75 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: امروز 2 هزار و 75 واحد مسکونی در 29 استان کشور به طور همزمان تسهیل و تحویل داده شده است. ارزش خانه های واگذار شده در ریال 460 میلیارد تومان است كه 100 میلیارد تومان آن بلاعوض است ، 75 میلیارد تومان تسهیلات هرز الحسنه و 10 میلیارد تومان نیز دفع آب و فاضلاب است.

قبادی دانا گفت: با تمام تلاش 169 هزار خانوار در گوشه گوشه هستند تا امکانات و شرایط لازم برای انتقال مسکن را بدست آورند.

وی با اشاره به چهل و یکمین سالگرد تأسیس سازمان مددکاری اجتماعی در کشور گفت: یکی از مباحث رفاه موضوع توانمندسازی جامعه هدف است که اشتغال و مسکن یکی از مهمترین آنها است. مسائل مربوط به توانمندسازی. ” مسکن برای جامعه اجتماعی یکی از مبارک ترین فعالیت هایی است که باید در تلاش آن باشیم.

بیشتر بخوانید  توجه بیشتر به مناطق کم‌برخوردار اولویت شورا و شهرداری سنندج است

رئیس سازمان رفاه اجتماعی کشور گفت: بودجه رفاه اجتماعی موجود برای مسکن آنقدر ناچیز است که توانایی انجام کارهای زیادی را در این زمینه محدود می کند. بودجه کل مسکن اجتماعی 65 میلیارد تن است که می توان با آن تعداد کمی خانه ساخت ، بنابراین ما از ظرفیت سایر م institutionsسسات استفاده می کنیم.

قبادی دانا خاطرنشان کرد: از زمان ایجاد بهزیستی تاکنون 142 هزار واحد مسکونی تسهیل شده و در اختیار گروه های هدف قرار گرفته است. گروه های هدف شامل سرپرستان خانوارهای دارای معلولیت ، خانوارهایی با سرپرستی زنان ، خانواده های دارای دو معلولیت ، کودکان مستقل از مدارس شبانه روزی و بهبودی از وابستگی هستند.

وی افزود: در سه سال گذشته جهش خوبی در زمینه ثروت مسکن تجربه کرده ایم ، از سال 1997 تاکنون 47 هزار و 540 واحد مسکونی واگذار شده و 33 هزار و 994 واحد مسکونی در دست ساخت است و 2400 واحد مسکونی نیز واگذار شده است. سه ماهه اول امسال. سال “

برنامه مسکن مسکونی به شکل هفت پروژه در حال انجام است

علی ربوبی ، مدیرکل اداره مسکن سازمان بهزیستی کشور در مراسم تحویل همزمان 2 هزار و 75 واحد مسکونی به افراد معلول و مددجویان تحت پوشش این سازمان گفت: یکی از مهمترین برنامه های اجتماعی در سالهای اخیر توانمند سازی اقتصادی جمعیت هدف. یکی از این برنامه ها حمایت از تأمین مسکن خانوارهای تحت پوشش ، از جمله سرپرست خانوار معلول ، زن سرپرست خانوار ، کودکان مرخص شده و معتادان معتاد و سایر گروه های هدف است.

بیشتر بخوانید  گروه واگنر زنده است و در کشور ما می‌ماند

وی افزود: برنامه مساعدت مسکن در قالب هفت پروژه در دست اجرا است. این هفت پروژه شامل یک برنامه مسکن برای خانواده های حداقل دو معلولیت ، یک برنامه پشتیبانی مسکن برای خانوارهای روستایی تحت پوشش بنیاد مسکن ، یک طرح واحد مسکونی برای افراد دارای معلولیت شدید و بسیار شدید و زنان در سه دهک پایین برای درآمد است. . مسکن برای خانواده های بی سرپرست طرحی برای حمایت از تأمین مسکن خانواده های ساکن در مناطق روستایی و شهرهایی با جمعیت کمتر از 25000 نفر ، طرحی برای مشارکت در ساخت مسکن و پرداخت اجاره و کمک هزینه مسکن است.

مدیرکل خدمات مسکن مددجویان سازمان مددکاری اجتماعی یادآور شد: در قالب این هفت پروژه از ابتدای شکل گیری بهزیستی تا امروز موفق شدیم با مشارکت سازمان های همکار 142 هزار و 480 واحد مسکونی را به بهره برداری برسانیم.

رابوبی یادآور شد: “در حال حاضر در حال ساخت 33 هزار واحد مسکونی در کشور در قالب پروژه های مذکور هستیم. امیدواریم تا پایان سال 20 هزار واحد مسکونی را به بهره برداری برسانیم و امروز چهارشنبه 2075 واحد مسکونی ساخته می شود. 29 استان. “عملیات می رسد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *