مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اولین کلین شیت بیرانوند در اروپا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش دلگرم، علیرضا بیرانوند با بسته نگهداشتن دروازه خود در دیدار آنتورپ و خنت، موفق به ثبت اولین کلین شیت خود در اروپا شد.


این بازی با نتیجه یک به صفر به نفع آنتورپ به پایان رسید.


بیرانوند در بازی گذشته آنتورپ مقابل میشلن عملکرد سئوال برانگیزی داشت و سه گل دریافت کرد. همین مسئله باعث شده است تا ابهاماتی درباره آینده بیرانوند و بازی کردن او ایجاد شود. در آن مسابقه «فرانک فرکوترن» به تازگی کارش را در آنتورپ شروع کرده بود و شناخت چندانی از تیم نداشت. او بعد از چند روز تمرین با آنتورپ، این تیم را آماده بازی با خنت کرده است.


سایت «gva» بلژیک بعد از انعکاس صحبت‌های سرمربی آنتورپ نوشت: «با این حال سردرگمی و تردید در یک مورد وجود ندارد و آن هم انتخاب دروازه بان برای بازی روز یکشنبه است. دروازه بان آنتورپ در بازی بعد علیرضا بیرانوند است. علیرغم عملکرد نامطمئن، دروازه بان ایرانی همچنان درون دروازه خواهد بود چون ژان بوتز مصدوم است و فرصتی برای بازی دادن یکباره به ماتیاس (دروازه بان سوم آنتورپ) نیست. این یک بازی مهم برای بیرانوند خواهد بود زیرا او می‌داند که هنوز نتوانسته عملکرد قانع کننده‌ای داشته باشد و می‌داند که آنتورپ به زودی اقدام به جذب یک دروازه بان بلژیکی می‌کند. بیرانوند فقط با یک عملکرد درخشان مقابل خنت می‌تواند جلوی این اتفاق را بگیرد.»


بیشتر بخوانید  چهره جدید بازیگران اصلی سریال نایالا
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *