مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انیمیشن های منتشر شده در سال 2022!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اما با شروع واکسیناسیون و رفع برخی محدودیت‌های موجود در این زمینه، وضعیت به آرامی بهبود یافت، اما این بار سویه جهش‌یافته کرونا، Omicron، زنگ خطر را دوباره به صدا درآورد، با این وجود، با وجود خطر این سویه جدید، استودیوها هنوز امیدوارند که بدترین ها پشت سرشان باشد.


معرفی انیمیشن / آتش قلب

درباره کارتون Heart of Fire:

جورجیا نولان شانزده ساله در آرزوی تبدیل شدن به اولین زن آتش نشان جهان است. هنگامی که کسی آتش سوزی در برادوی به راه می اندازد، آتش نشانان نیویورک شروع به ناپدید شدن می کنند. پدر جورجیا، شان، برای رهبری تحقیقات در مورد وقایع فراخوانده می شود. جورجیا که می خواهد به پدرش کمک کند و شهرش را نجات دهد، خود را به عنوان یک مرد جوان در می آورد و به گروهی از آتش نشانان تبعیدی می پیوندد تا یک جنایتکار را متوقف کنند.


معرفی انیمیشن / آتش قلب

درباره انیمیشن: Tom and Jerry Cowboy Up (Tom and Jerry: Cowboy Up) یا Mouse and Cat:

کابوی یک انیمیشن آمریکایی ماجراجویی، کمدی، وسترن و خانوادگی به کارگردانی دارل ون سیترز، انیماتور و نویسنده آمریکایی است که کارگردانی مجموعه تلویزیونی انیمیشن Hee Hee Puffy AmiIumi و کارگردانی کارتون های معروف Looney Tunes را در میان آثارش بر عهده داشته است. در این انیمیشن هنرمندانی چون جورج آکلز، صدای مارشال، شان بورگوس، صدای بامپی، ترور دیوال، صدای دوک، کریس ادگرلی، صدای آگوست کریچلی، جورج کیدر، صدای اسکرافی، جاستین مایکل ، صدای بنتلی، آیزاک رابینسون اسمیت، زیب، کیتلین روبروک، صدای بتی، کت سوسی، صدای تافی و کاری والگرن صداپیشگی شخصیت های دافی و جین را بر عهده داشتند. تام و جری کابوی در سایت IMDb امتیاز 5.6 از 10 را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید  بازی از دست دادن پروفایل .. !! سری 14


معرفی انیمیشن / تام و جری: کابوی ها

درباره کارتون Hotel Transylvania 4: Transformation

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4 یا هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا (هتل ترانسیلوانیا: ترانسفورمانیا) در ژانر فانتزی-کمدی-ماجراجویی به کارگردانی درک درومون و جنیفر کلوسکا در سال 2022 اکران شد. این انیمیشن محصول کشور آمریکا بر اساس فرنچایز هتل ترانسیلوانیا است و چهارمین و آخرین انیمیشن این مجموعه محبوب و پرطرفدار می باشد. انیمیشن Hotel Transylvania 4: Transformation در وب سایت imdb امتیاز 6.1 از 10 را کسب کرده است.


معرفی انیمیشن / Hotel Transilvanija 4

سرخی:

«می» دختری 13 ساله است که به طرز عجیبی روی سن می آید. تغییری که هر دختر نوجوانی آن را تجربه می کند، اما می در داستان ما آن را به گونه ای دیگر تجربه می کند. در نقد و بررسی انیمیشن Redness از فیلمی صحبت می کنیم که با فرم فانتزی و داستان نسبتا جذاب خود مخاطب را به وجد می آورد.Redness یک انیمیشن کمدی فانتزی آمریکایی محصول سال 2022 محصول استودیوی انیمیشن پیکار و توزیع کننده والت دیزنی موشن می باشد. . استودیوی پیکچرز به کارگردانی Domee Shi در اولین کارگردانی خود به نویسندگی شی و جولیا چو.


معرفی انیمیشن / رژگونه


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *