مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اندوه بزرگ و سنگین بر سینه خانواده هنرمند عزیز محمد کاسبی!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دختر محمد کاسبی از مردم می‌پرسد: برای پدرم دعا کنید!

دختر محمد کاسبی در بیمارستان متوجه وخامت حال پدرش شد و از مردم خواست برای بهبودی این هنرمند پیشکسوت دعا کنند. محمد کاسبی به دلیل نارسایی شدید قلبی دوباره به بیمارستان منتقل شد اما این بار به گفته دخترش یلدا کاسبی حالش بدتر و خطرناکتر شده است.

هنرمندی که مدتی پیش به دلیل عواقب بیماری عروق کرونر قلب و درد در ناحیه قفسه سینه، ریه و مشکلات قلبی در بیمارستان لواسانی تهران بستری شد. دختر محمد کاسبی توضیح داد که پدرش مجدداً پذیرش شده است. وی گفت: هفته گذشته پدرم را به مدت 48 ساعت به بیمارستان لواسانی بردیم و آنها به خانه برگشتند. اما آنها احساس خوبی نداشتند و مشکلات تنفسی شدیدی داشتند که حتی نمی توانستند اکسیژن تنفس کنند.

متأسفانه شب گذشته به دلیل وخیم شدن عارضه قلبی و مشکلات تنفسی مجدداً به بیمارستان عرفان پاک نژاد مراجعه کردند و پزشک دستور داد بلافاصله پس از معاینه در بخش مراقبت های ویژه بستری شوند. وی افزود: حال پدرم بدتر از گذشته است و از مردم می خواهم برای بهبودی آنها دعا کنند.

خوشبختانه پزشکان خوبی بالاتر از آنها هستند و من به این موضوع اطمینان دارم. چون پزشکشان یکی از کسانی است که در بیمارستان مسیح دانشوری تصمیم به پیوند قلب می گیرد. الان هم برای احیای دل و تثبیت اوضاع، پدرم را در چیچی نگه داشتند تا فردا چه کاری انجام دهند.

یلدا کاسبی متذکر شد: دکترشان به من گفت دریچه آئورت را عوض کنم، چون عمل قلب باز امکان پذیر نیست. هنوز تصمیمی نگرفته‌اند، اما با توجه به این بدتر شدن وضعیت تنفسی و قلبی، در بخش مراقبت‌های ویژه (ITU) تا رسیدن به وضعیت پایدار تحت مراقبت قرار گرفتند و بعد تصمیم می‌گیرند و ببینند کدام راه‌حل خواهد بود. یافت. برای از بین بردن این نقایص شدید قلبی هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. به امید شفای این هنرمند عزیز و تمامی بیماران (آمین)

بیشتر بخوانید  چرا قسمت آخر پایتخت جنجال آفرین شد ؟!


محمد هاسپی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *