انجمن خیرین قرآن در کرمانشاه تأسیس می شود – خبرگزاری مهر خبرهای ایران و جهان



سید هادی شاه محمدی در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی گفت: در حال حاضر 65 م Qur’anسسه قرآنی در استان کرمانشاه وجود دارد که بیش از 3 هزار دانش آموز قرآن در آن فعالیت دارند که 40 م whichسسه م areسسه کرمانشاه است.

وی افزود: شیوع ویروس ویروس کرونا بسیاری از فعالیت های قرآنی در 16 ماه گذشته دشوار شده است و بیشتر آموزه های قرآنی اکنون در فضای مجازی انجام می شود.

رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: بسیاری از محافل قرآنی در استان کرمانشاه برگزار می شود اما این فعالیت ها باید در جامعه توسعه یابد و در همین راستا انجمن خیرین قرآنی تشکیل می شود در استان تشکیل شده است.

شاه محمدی گفت: طرح قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در محلات با استقبال خوب مردم در مناطق مختلف کرمانشاه روبرو شد و این جلسات باید ادامه یابد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه اسلام و انقلاب خاطرنشان کرد: امروز جامعه اسلامی با جنگ نرم دشمنان روبرو است و شبکه های ماهواره ای و مجازی فرهنگ غلط را در جامعه گسترش می دهند.

رئیس اداره قرآن تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز وظیفه همه مردم کرمانشاه است که به توسعه فعالیت های قرآنی کمک کنند و همه باید در این امر سهیم باشند.

بیشتر بخوانید  План парламента да лицитира историјске објекте је сраман

دیدگاهتان را بنویسید