مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انتشار آلبوم عاشقانه “دیدنی” به مناسبت سالگرد ازدواج امیرالم Moمنین و حضرت زهرا

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش فارس ، به نقل از روابط عمومی مرکز موسیقی ماوا ، “تماشایی” اولین آلبوم موسیقی حسین حقیقی است که در هشت قطعه اجرا و تنظیم شده است. این آلبوم تماشایی قبلاً حاوی قطعات عاشقانه بود در قالب این ویدئو یا تک آهنگ منتشر شد و اکنون به درخواست مخاطبان جمع آوری شده و به عنوان یک آلبوم در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

آلبوم “اجرا” با صدای حسین حقی به مناسبت سالروز فرخنده ازدواج امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) از مرکز موسیقی ماوا با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی منتشر شد.

آهنگ های این آلبوم عاشقانه توسط مهدی یگمایی ، شجاعت شفائی ، بابک مافی ، سینا پارسیان و آنوشیروان تقوی ساخته شده و براساس اشعار محمد مهدی سیار ، حامد عسکری ، سید جواد پری ، یاها کاشانی و نفیسه سادات موزا ساخته شده است.

امید رهبران ، هومن آزما ، شوجات شفاهی ، حسین نظری ، انوشیروان تقوی ، تنظیم کننده قطعات ، محمد فلاحی ، مرتضی جباری ، شوجات شفاهی و هومن آزما به عنوان استاد میکس قطعات ، میلاد حکیمی و محسن زنگنه مدیر تولید و احمد حمیدپ چوگان باز هم به عنوان تهیه کننده ، عناصر این آلبوم را می سازند.

این آلبوم شامل آهنگ های “ریحانه” ، “خلوط خوب” ، “حیفا تو نباشی” ، “دورت بگردام” ، “آویشن” ، “تماشایی” ، “خانم خونه م” و “قرنطینه” است.

علاقه مندان به این آلبوم هم اکنون می توانند با مراجعه به دو سایت این آهنگ های عاشقانه را بارگیری کنند: https://beeptunes.com/album/570133865 یا http://www.360pub.ir/.

بیشتر بخوانید  روابط دوجانبه بر دیدار مقامات ازبکستان و نپال متمرکز است

انتهای پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *