مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

آیا اداره کل هنرهای نمایشی مردم را در تئاتر مقابل کارکنان دادگاه قرار می دهد؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



در همین حال ، می توان حدس زد؛ آیا مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام نمی کند که از رئیس هیئت نظارت و ارزیابی موسسه تحت نظارت وی خواسته است مجوز فروش بلیط و شروع اجراها را صادر کند ، زیرا نمی خواهد بگوید که از 3 جولای عقب نشینی کرده و شهامت اعتراف را ندارد؟ وی اظهار نکرد زیرا نمی دانست واکنش ستاد مدیریت بیماری های تاج ملی چیست و آیا توبیخ می شود یا خیر. یا با اعلام نکردن آن ، در یک لحظه خطر می تواند همه چیز غیرقانونی و خالی باشد ، و می گوید سایت بلیط و تئاتر خصوصی بدون اجازه شروع به کار کرده اند و بنابراین توپ را به زمین می اندازند. نافرمانی یا نقض دستور مقام بالاتر ، محکوم به توجیه؟ او اعلام نمی کند ، زیرا به این ترتیب با قرار دادن اهالی تئاتر در مقابل کارکنان دادگاه ، “در به در” برای خود می گذارد و همچنین چاهی را در مقابل تئاترهای خصوصی و سایت های بلیط باز می کند تا آنها حتی نمی توانند وارد آن شوند. آنها نمی توانند اداره كل هنرهای نمایشی را مدیریت كنند. و معتمدین او را به پایین بکشید؟

سو we ظن پاسخ مثبت به همه این س questionsالات زمانی بیشتر می شود که هیئت نظارت و ارزیابی اداره کل هنرهای نمایشی در سایت های فروش بلیط و تئاترهای خصوصی می گویند: “ما به راحتی قانون را به شما ابلاغ می کنیم ، اما به ما اینگونه نیست. ، اما دیگران دارند و عواقب نقض آن توسط آنها اعمال می شود و نه ما. “این شورا در نظر دارد که دامنه فعالیتهایش مجوز و لغو در صورت نقض موارد توافق شده است که معمولاً خط قرمزهای اجتناب ناپذیر گروه های تئاتر است. در سکوت خبر و علیرغم اعلام تعلیق دو هفته ای توسط قادر آشنا ، چیزی در مورد افتتاح سایت های فروش بلیط و تئاترهای خصوصی در تاج سرخ که ساکنان گروه اشغال 2 ، از جمله تئاترها ، موظف به بستن همه موارد هستند فعالیت هایی که این اتفاق می افتد. آنها نمی گویند که با چراغ سبز قرار دادن آنها در مقابل مقامات دادگاه و ستاد مدیریت بیماری های تاج ملی اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید  جدیدترین خبر از تغییر در نظام سهمیه‌بندی بنزین

این شورا که مجوزهای خود را به محض شنیدن گفتگویی مغایر با آنچه منتقدانش هنگام بررسی نمایشنامه شنیده بودند ، لغو کرد ، اکنون کناره گیری کرده است تا بتواند آن را یک بلیط خصوصی و یک کارمند تئاتر و دادگاه قلمداد کند.

۵۷۲۵۹

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *