مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

انتخاب عروسک به عنوان دختر !!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


انتخاب عروسک به عنوان دختر !!

دو سال پیش، پزشکان تشخیص دادند که آقای سانگ بو دارای یک بیماری جدی است که باعث سردردهای مداوم و افسردگی شدید او شده است.
اوضاع به حدی پیش رفت که او متقاعد شد که هرگز ازدواج نکرده و فرزندی ندارد. اما او نمی دانست که زندگی اش به زودی تغییر خواهد کرد و این تغییر خواهد کرد.
یک روز، سانگ بو در حین گذراندن وقت آنلاین، با یک فروشگاه اینترنتی مواجه شد که عروسک هایی هم اندازه انسان می فروخت و او را بسیار جذاب دید.

انتخاب عروسک به عنوان دختر !!

او یکی از این عروسک ها را خرید و به محض تحویل عاشق آن عروسک شد. برای افراد دیگر، این عروسک ممکن است فقط یک عروسک زندگی واقعی باشد، اما شروع جدیدی برای سانگ بو بود.
او با عروسک مانند دختر خود رفتار می کرد و هر جا که می رفت آن را با خود حمل می کرد، حتی نامی (Xiao Die) به معنای پروانه کوچک برای او گذاشت و او را به این نام صدا کرد.
سانگ بو در حال حاضر با مادرش زندگی می‌کند، که به نظر می‌رسد به خاطر تأثیر مثبتی که این عروسک بر زندگی پسر افسرده‌اش داشته، قصد خرید یک عروسک 2200 دلاری و آوردن آن را به زندگی خود دارد.
مجموعه عکس های منتشر شده در شبکه اجتماعی چین این پدر و دختر عجیب را نشان می دهد که ساعات خوشی را در سینما، کافه و … سپری می کنند. و از معاشرت با هم لذت ببرید.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


بیشتر بخوانید  تیپ پرانرژی و پیچیده لیله بلوکات!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *