مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تیپ پرانرژی و پیچیده لیله بلوکات!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش دلگرم : لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۳ یکی از بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران است که دو خواهر و یک برادر دارد.

لیلا بلوکات از سال 1377 فعالیت خود را در تئاتر کودک در فرهنگسری آغاز کرد. لژلا بلوکات در سال 1378 با بازی در سریال روزهای زندگی به کارگردانی سیروس موگاداما به طور رسمی وارد حرفه بازیگری شد. لژلا بلوکات پس از حضور موفق در سریال یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر آخناتن، روز به روز مشهورتر شده است.


تیپ پر انرژی و پیچیده لژلا بلوکات در رنگ زرد!

لژلا بلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویت تحصیل من شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که متاسفانه ظرفیتش پر بود. در نتیجه برای ادامه تحصیل در هنرستان کار و دانش معرفی شدم. در آن مدرسه ظرفیت خالی فقط سمت قالی بافی داشت و برای ورود به رشته هنر باید اقدام می کردم. بالاخره به دانشگاه رفتم و با میکائیل شهرستانی، امین طرح و استاد سمندریان در کلاس های بازیگری شرکت کردم. سال 1377 بود که در فرهنگسراها اجرا داشتم و برای اولین بار در سریال سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.


تیپ پر انرژی و پیچیده لژلا بلوکات در رنگ زرد!

لژلا بلوکات در مصاحبه ای گفت: من خانواده ام را دوست دارم و خانواده ام را بسیار دوست دارم. رابطه من با اعضای خانواده ام بسیار صمیمی و صمیمی است. یکی از خواهرانم نوشا نام دارد که متاهل است و رشته اش مهندس برق و الکترونیک است و خواهرزاده عزیزم رادمان فرزند نوشا است. خواهر کوچکترم میترا نام دارد که در رشته مدیریت جهانگردی و گردشگری ایران تحصیل کرده است و من یک برادر دارم که در رشته طراحی صنعتی تحصیل کرده است. در خانواده ام فقط من کار هنری می کنم با اینکه خواهرم میترا در 6-7 سالگی نقش دخترم افسانه بیگان را در سریال آقای سیروس مقدم بازی می کرد اما علاقه ای به ادامه این کار نداشت. اصلا

بیشتر بخوانید  جدیدترین پیامهای تبریک تولد امام محمد باقر (باقرالعلوم (ع))


تیپ بداخلاقی لیله بلوکات با شلوار بسیار کوتاه و لباس های نامتعارف!

لژلا بلوکات، موسس موسسه خیریه مهر لیلا گفت: از کودکی همیشه دوست داشتم به دیگران کمک کنم. برای داشتن این نوع خیرات و الحمدلله بعد از تحقق بازیگری و با کار و کمک خانواده و دوستانم این آرزو محقق شد. من ابتدا با هشت کودک معلول شروع کردم. اکنون تقریباً هزار فرزند دارم که می توانم آرزوهایم را به آنها برسانم.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *